صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

بازدید رئیس دانشگاه تهران از شبکه لرزه‌نگاری تبریز

دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه ‌تهران از شبکه لرزه‌نگاری تبریز که یکی از واحدهای زیرمجموعۀ منطقۀ‌ شمال غرب مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران است، بازدید کرد.
کد خبر : 106184

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر محمود نیلی احمد آبادی، رئیس دانشگاه تهران، به همراه دکتر محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه تهران، و دکتر مجید نبی‌ بیدهندی، رییس مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، جمعه، اول مرداد 1395، از شبکه لرزه‌نگاری تبریز بازدید کرد.


رئیس دانشگاه تهران، در بازدید از شبکه لرزه‌نگاری تبریز، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های مرکز لرزه‌نگاری کشوری در سراسر کشور از جمله شبکه لرزه‌نگاری تبریز تأکید کرد.


او با قدردانی از زحمات کارکنان مؤسسه ژئوفیزیک در سراسر کشور، بر توجه ویژه مسئولان دانشگاه به مجموعه مرکز لرزه‌نگاری کشور برای تحقق هر چه بهتر اهداف و برنامه‌های دانشگاه تهران در این حوزه و نیز ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مجموعه مدیریت کشور و آحاد جامعه تأکید کرد.


رئیس مؤسسه ژئوفیزیک، نیز در این بازدید با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر دولت و دانشگاه برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مرکز لرزه‌نگاری، از کارکنان این مرکز، برای توانمندی‌ها و نحوه ارائه خدمات قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر