صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد

ابلاغ دستورالعمل های اجرایی HSE به تمامی واحدهای پتروشیمی

سه دستورالعمل اجرایی در زمینه اچ‌اس‌ای به تمامی هلدینگ ها، طرح ها و مجتمع‌های پتروشیمی ابلاغ شده است.
کد خبر : 106036

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از نیپنا، علیرضا نریمان نژاد رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی،با تاکید براینکه دستورالعمل‌های ابلاغی برای تمامی شرکت‌های پتروشیمی لازم‌الاجرا است، اظهار کرد: بخش نخست این بخشنامه‌ها در خصوص هشدار ایمنی درباره وقوع حوادث در فصل تابستان و نظارت بر فعالیت‌های پر ریسک و نیز اخذ پروانه برای تمامی فعالیت‌هایی که خطرزا هستند،است.


وی افزود: بحث انجام کلیه فعالیت‌ها بر اساس دستور‌العمل‌های ایمنی عملیات sop نظارت بر گروه‌های سرپرستی بهره‌برداری و تعمیرات، فعالیت‌های خطرناک، خودداری از فعالیت‌های غیر معمول و بررسی تجهیزات از نکات مهم بخش نخست این بخشنامه است.


نریمان نژاد ادامه داد: بخشنامه دوم شامل لزوم انجام ممیزی ایمنی در مراحل پیش‌راه‌اندازی واحدهای پتروشیمی و طرح‌های جدید است.


به گفته رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، لزوم به روزآوری منظم شبکه آبرسانی آتش نشانی، برقراری سیستم کشف گاز،برقراری سیستم فوم‌ریزی و کولینگ مخازن و انجام سایر ممیزی‌ها از دیگر نکات این دستورالعمل است.


وی اظهار کرد: بخش سوم نیز شامل مواردی از جمله به کارگیری اصول و توجه به نکات ایمنی در مخازن ذخیره‌سازی مواد شیمیایی و اطمینان از کارایی سیستم فوم‌ریزی و کولینگ سازی و همچنین اطمینان از برقراری شبکه آبرسانی اتش نشانی و بررسی‌های مستمر طراحی مخازن و سیستم‌های موجود است.


انتهای پیام/

ارسال نظر