سپاه: یک پایگاه هوایی آمریکا را هدف قرار دادیم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیهای تاکید کرد که دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر : 1059202
به گزارش خبرگزاری آنا، روابط عمومی سپاه طی اطلاعیهای اعلام کرد، به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطهای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابههای هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی هدف قرار گرفت.
متن بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:
بسم الله القاسم الجبارین
فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم
به دنبال تعرض سحرگاه امروز پنجشنبه ارتش متجاوز آمریکا به نقطهای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابههای هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدا تجاوز در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.
این پاسخ یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت تکرار، پاسخ ما قاطعتر خواهد بود.
مسئولیت عواقب آن با متجاوز است؛
و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
انتهای پیام/