صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
در گفت وگو با آنا:

محمد طیبی: بازی با استقلال تهران از بازی تراکتورسازی سخت تر نیست/ امسال هم مدعی قهرمانی هستیم

کاپیتان استقلال خوزستان گفت: ما در خانه خودمان و مقابل هوادارانمان مقابل استقلال تهران بازی می‌کنیم و قطعا برای کسب سه امتیاز بازی به میدان می رویم.
کد خبر : 105534

به گزاش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در تبریز میزبان تراکتورسازی این شهر بود و در یک بازی دیدنی و جذاب موفق شد تیم میربان را متوقف کند و یک امتیاز این بازی مهم به دست بیاورد. مدافع عنوان قهرمانی در هفته دوم هم یک بازی سخت و نفسگیر در اهواز مقابل استقلال تهران دارد و بازیکنان این تیم به دنبال کسب اولین سه امتیاز لیگ شانزدهم هستند.


محمد طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی هفته اول استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازی گفت: «بازی سختی را در هفته اول مقابل تراکتورسازی داشتیم. تراکتوری‌ها امسال تیم پرقدرتی را راهی مسابقات کردند و قطعا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند. این تیم در ورزشگاه خانگی خودش کار را برای حریفان سخت می کند. اما کسب یک امتیاز از این بازی مهم برای ما ارزشمند است.»


وی در رابطه با بازی هفته دوم استقلال خوزستان مقابل هم‌نام تهرانی خودش بیان کرد: «بازی مقابل استقلال تهران هر چقدر سخت باشد از بازی اول ما سخت تر نیست. ما در خانه خودمان و مقابل هواداران خودمان بازی می‌کنیم و قطعا برای کسب سه امتیاز بازی به میدان می رویم.»


کاپیتان استقلال خوزستان در خصوص انتقادات برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه این تیم در فصل نقل وانتقالات نتوانسته است تیم قوی را ببندد و شانسی برای قهرمانی ندارد اظهار داشت: «ضمن احترامی که برای همه کارشناسان قائل هستم اما باید بگویم که فصل قبل هم همه می گفتند که استقلال خوزستان قهرمان نمی‌شود و تا پایان لیگ نمی‌تواند در صدر جدول بماند. ما در این فصل اسکلت اصلی خودمان را حفظ کردیم و قطعا یکی از مدعیان قهرمانی هستیم.»


طیبی در مورد عملکرد محمد رحیم زهیوی در خط حمله تیم استقلال خوزستان افزود: «قطعا زهیوی باید در مراسم برترین‌های لیگ به عنوان یکی از بهترین مهاجمان ایران معرفی می شد. زهیوی یک مهاجم با کیفیت و گلزن است و حتما در مسابقات لیگ امسال گل‌های زیادی را برای استقلال خوزستان به ثمر می‌رساند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر