صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

ورود شرکت‌های حمل ونقل اجاره خودرو به چرخه حمل و نقل گیلان در آینده‌ای نزدیک

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان از اعلام شرایط صدور مجوز پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو در استان گیلان خبر داد.
کد خبر : 105496

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان، محمد آل‌محمدی در این باره بیان کرد: متقاضیان ثبت شرکت با محوریت فعالیت اجاره خودرو می‌توانند با ارائه درخواست کتبی به همراه معرفی مدیرعامل به اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان گیلان مراجعه کنند.


وی در باره الزامات مربوط به معرفی مدیر عامل برای ثبت شرکت‌های مذکور گفت: داشتن حداقل تحصیلات لیسانس، تابعیت ایران، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری موثر ومعتبر، گواهی معتبر عدم اعتیاد به مواد مخدر، پایان‌نامه خدمت وظیفه و یا معافیت دائم سربازی از مهم‌ترین شرایط مدنظر جهت معرفی مدیرعامل برای ثبت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو است.


مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: متقاضیان ثبت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو باید حداقل ۱۰۰ دستگاه وسیله نقلیه مدرن با پلاک شخصی به نام شرکت یا اعضا هیات مدیره که عمر ناوگان آنها کم‌تر از ۴ سال باشد را ارائه و نیز دفترکار مناسب درسطح شهر به عنوان مرکزیت شرکت با سند رسمی یا استیجاری حداقل یکساله یا ملکی به نام شرکت معرفی کند.


وی در ادامه برخی دیگر از الزامات تاسیس شرکت‌های مذکور را برشمرده و افزود: ارائه و معرفی حداقل ۴ ایستگاه با دارا بودن حداقل ۱۰ متر مربع فضای اداری و۵۰ متر مربع پارکینگ وسایل نقلیه در داخل شهر ، فرودگاه و یا پایانه مسافربری شهرهای مرکز استان ومعرفی یک نفر به عنوان مسئول ایستگاه از دیگر الزاماتی است که باید متقاضیان مد نظر قرار دهند.


آل‌محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ارائه ضمانت نامه بانکی وحسن انجام کار و تضمین تعهد بصورت قابل تمدید و غیر مشروط با ارزش یک میلیارد ریال از سوی متقاضیان تاسیس شرکت‌های مذکور گفت:متقاضیان تاسیس شرکت‌های حمل ونقل اجاره خودرو باید دارای سیستم اتوماسیون یکپارچه بین ایستگاهی و شبکه رزرواسیون فروش الکترونیکی و اینترنتی نیز باشند.


مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان سپس تاکید کرد: وجود منطقه آزاد انزلی ظرفیت خوبی را جهت ایجاد شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو در استان ایجاد کرده که امیدواریم از این فرصت بصورت بهینه در جهت رشد و توسعه صنعت حمل و نقل و گردشگری استان استفاده شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: حمل و نقل خودرو
ارسال نظر