صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۲ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۴

توزیع زغال میان مردم برای جلوگیری از قطع درختان/ بهره مندی ۶ ونیم میلیون مسافر نوروزی از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شش میلیون و ۴۶۴ هزار و ۳۵۶ تن از مسافران از خدمات متنوع سازمان جوانان بهره مند شدند.
کد خبر : 10482

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، دکتر وحید قبادی دانا افزود:از ایتدای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا ۱۲ فروردین ماه در مجموع شش میلیون و ۴۶۴ هزار و ۳۵۶ تن از مسافران از خدمات متنوع سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از جمله راهنمایی مسافران، استفاده از خیمه های نماز، فضای دوستدار کودک و خدمات ایستگاه سلامت بهره مند شدند.


به گفته وی در این مدت ۳۹۴ هزار و ۹۸۰ تن از مسافران نوروزی از فضای دوستدار کودک استفاده کردند و اقامه نماز توسط ۳۵۸ هزار و ۷۱۵ تن از مسافران نیز در خیمه های نماز صورت پذیرفت.


رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به تعداد اقلام توزیع شده در این مدت شامل نقشه، بروشور و سایر محصولات فرهنگی مرتبط با مقوله سفر اذعان کرد: از ابتدای اجرای طرح تا ۱۲ فروردین ماه ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۱۷۸ نقشه، ۳ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۱۸ بروشور و یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۹۱۰ عدد از سایر محصولات میان مسافران نوروزی توزیع شده است.


اقدامات اعضای سازمان جوانان هلال احمر در روز طبیعت
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه امروز تمامی پایگاه‌های ثابت سازمان جوانان که در بوستان‌ها و مراکز پرتردد مسافران قرار دارند و همچنین پایگاه‌های سیار و تیم‌های سحاب آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند، بیان کرد:جوانان جمعیت هلال احمر در قالب تیم های سحاب به صورت پیاده ویا به همراه دوچرخه اقدام به خدمات رسانی میکنند؛ البته تیم های سحاب همگی به کیف کمک های اولیه مجهز بوده و خدمات درمان سرپایی را به مردم ارائه می دهند.


وی به شعار اعضار سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در روز طبیعت اشاره کرد و یادآور شد: حفاظت از محیط زیست و نوروز بدون زباله” شعار جوانان هلال احمری است که امروز با حضور در تفرجگاه ها و مناطق پرتردد مردم، نسبت به توزیع کیسه زباله و زعال اقدام می کنند.


توزیع زغال میان مردم برای جلوگیری از قطع درختان و حفظ محیط زیست
قبادی دانا در مورد توزیع زغال میان مسافران و هموطنان نیز گفت: به منظورجلوگیری از قطع درختان توسط مردم برای روشن‌کردن آتش، سازمان جوانان هلال‌احمر اقدام به توزیع زغال میان مردم کرد.


وی یکی از اقدامات مهم نیروهای سازمان جوانان هلال‌احمر را ایمن‌سازی تفرجگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای این سازمان عوامل خطر را در تفرجگاه‌ها شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر