ارسال ۴ هزار پیامک تخلف از سوی مردم در سه ماهه نخست امسال
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ محمد حسین حمیدی اطلاعات مربوط به تخلفات ناوگان مسافربری در سه ماهه اول سال را که توسط مردم به سامانه ١١٠١٢٠ پیامک شده، اعلام کرد و افزود: تعداد کل پیامکهای ارسالی از سوی مردم در این مدت حدود ٤ هزار عدد بوده که به ٢٣٠٠ پیامک رسیدگی شده است.
رئیس پلیس راه راهور ناجا با توضیح اینکه رانندگان اتوبوس مراقب باشند چرا که مردم آنها را رصد می کنند، درباره جزئیات تخلفات پیامک شده گفت: از ٤ هزار پیامک دریافتی، حدود ٨٠ مورد به دلیل تخلف محرز راننده اعمال قانون صورت گرفته و رانندگان متخلف جریمه شدند و در کنار آن نیز ٢٠ مورد تقدیر و تشکر از رفتار خوب رانندگان بوده است.
طبق گفته سرهنگ حمیدی حدود ٢٢٠٠ مورد از تخلفات گزارش شده نیاز به آموزش راننده داشته که این رانندگان مورد آموزش قرار گرفتند.
وی درباره تخلفاتی که آمار بیشترین برخورد را به خود اختصاص دادهاند، گفت: به ترتیب حرکات مخاطره آمیز شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، نقص فنی وسیله نقلیه و استفاده نکردن از کمربند ایمنی، تخلفاتی بودهاند که در این سه ماه بیشترین برخورد با آنها صورت گرفته است.
انتهای پیام/