صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
نماینده کرج از وزیر بهداشت خواست:

افزایش فضای درمانی چالوس و بهره‌برداری از بیمارستان 160 تختخوابی فردیس/ بیمارستانی که هیچکس حاضر نبود در آن بستری شود

نماینده مردم کرج گفت: در یک‌سال و نیم گذشته هیچکس حاضر نبود حتی پدر 90 ساله خود را در بیمارستان شهیدرجایی به عنوان تنها بیمارستان قلب این شهر بستری کند که خوشبختانه با اقدامات وزارت بهداشت وضعیت کنونی مساعد شده است.
کد خبر : 104083

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدجواد کولیوند در مراسم افتتاح بیمارستان 150 تختخوابی کوثر کرج اظهار کرد: بیمارستان‌های دولتی استان البرز علاوه بر اصلاح و نوسازی تجهیزات قدیمی از نظر فیزیکی نیز توسعه یافته است. به طوری که در 18 ماه گذشته حدود 56 هزار مترمربع بر فضای پزشکی، بهداشتی، ‌درمانی این استان افزوده شد و قیمت تمام شده هر مترمربع بنا همراه با تجهیزات به طور متوسط حدود دو میلیون و 200 میلیارد ریال هزینه داشته است.


وی افزود: بیمارستان کمالی کرج در 45 سال گذشته توسعه نیافته بود و بسیاری از بیماران مجبور بودند روی زمین بخوابند، در حالی که با تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی البرز، امروز این مشکل حل شده است.


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان شهید رجایی کرج تنها بیمارستان قلب این شهر است که در یکسال‌و‌نیم گذشته هیچ فردی حاضر نبود حتی پدر 90 ساله خود را نیز در این بیمارستان بستری کند که خوشبختانه با کمک مسئولان وزارت بهداشت، امروز وضعیت مساعدی در این بیمارستان به وجود آمده است.


وی از وزیر بهداشت خواست تا پایان مسئولیت خود اقدامات انقلابی را در استان البرز ایجاد کند.


کولیوند از وزیر بهداشت درخواست کرد با توجه به اختیارات خود توجه ویژه‌ای به بیمارستان 160 تختخوابی فردیس کرج داشته باشد، زیرا با اعتبارات محدود دولتی امکان بهره‌برداری و تجهیز از این بیمارستان تا چندین سال آینده وجود نخواهد داشت. همچنین فضای درمانی در منطقه آسارا و چالوس با توجه به حوادث و سوانح موجود در این منطقه کافی نیست و باید از سوی وزارت بهداشت مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر