صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵

بازدید اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از دانشکده علوم پایه و پژوهشکده خوارزمی(مرکز تحقیقات بیولوژی و تکوین جانوری ) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بازدید کردند.
کد خبر : 103910

به گزارش خبرنگار آنا، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی روز گذشته با حضور در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از آزمایشگاه تحقیقات فیزیولوژی جانوری، آزمایشگاه باکتری شناسی، بیوشیمی، آزمایشگاه تحقیقاتی دانش‌های بنیادی نظری و ... بازدید کردند و از نزدیک با امکانات، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این واحد دانشگاهی آشنا شدند.



در ابتدای این بازدید حجت الاسلام علی عسکری معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر عباس شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با ارائه گزارشی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و واحد مشهد را یادآور شدند.


دکتر فرشید سعیدی رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هم به معرفی این دانشکده پرداخت و گفت: «دانشکده علوم پایه، نخستین دانشکده واحد مشهد است که در سال 61 با دو رشته ریاضی و فیزیک کار خود را آغاز کرد. اکنون این دانشکده با برخورداری از 100 عضو هیات علمی در همه مقاطع و 8 گروه آموزشی فعالیت می‌کند.»



وی حضور دکتر حسنعلی زمانی و دکتر فاطمه فراش بامحرم، دو دانشمند بین المللی و اعضای هیات علمی این دانشکده را یادآور شد و افزود: «تولید مقالات علمی در این دانشکده بسیار خوب است و استادان با استفاده از آزمایشگاه‌های مدرن این دانشکده به پژوهش و تحقیقات می‌پردازند.»


دکتر محمد روشن، علیرضا سلیمی، محمد قمی و جبارکوچکی نژاد از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به همراه دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر اشرف زاده معاون آموزشی واحد مشهد و دکتر بهارآرا رئیس مرکز تحقیقات بیولوژی و تکوین جانوری و چند تن از استادان برجسته دانشکده علوم پایه واحد مشهد در این بازدید حضور داشتند.



مسئولان و اعضای هیات علمی واحد مشهد در جریان این بازدید با توجه به پتانسیل‌های واحد مشهد از جمله وجود آزمایشگاه‌های پیشرفته با امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مدرن و تعداد اعضای هیات علمی و ... از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف دانشگاه و تولید علم و دانش و حل مسائل، مساعدت و همکاری خواستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر