صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
نتایج مسابقات هندبال دسته 2 دانشجویان

تهران با شکست قم امیدوار به آینده

تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران توانست با نتیجه 25 بر 15 در در جدال بازده‌های روز اول تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم را از پیش روی بردارد.
کد خبر : 103634

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دو تیم تهران و قم در بازی دوم دور دوم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان به مصاف هم رفتند تا جدال تیم‌های بازنده روز اول را رقم بزنند.


هر دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که در روز نخست بازی‌ها با اختلاف گل زیاد مغلوب حریفان شده بودند و شکست در این بازی رویای آنها را برای صعود کمرنگ می‌کرد.


تیم قم بازی را بهتر شروع کرد و تا دقیقه 11 با نتیجه 4 بر 2 از تهران جلو بود. اما از این لحظه تهرانی‌ها به خود آمدند و بالاخره بازی را به‌تساوی کشیدند و در دقیقه 27 نیمه اول برای نخستین بار از قم یش افتادند.


به نظر می‌رسید موتور قم خاموش شده به‌طوری 3 گل را در فاصله 2 دقیقه به‌پایان نیمه اول دریافت کردند و این نیمه با نتیجه 9 بر 7 به سود تهران به‌پایان رسید.


اما این پایان ماجرا نبود. در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است پسران تهران کاری کردند کارستان. به مدت 20 دقیقه قمی‌ها تنها شاهد هنرنمایی بازیکنان تهران بودند و در این 20 دقیقه نتیجه کوبنده 10 بر یک به سود بازیکنان تهران رقم خورد.


در ادامه نیز جوانان قمی کاری از پیش نبردند و هرچند بازی بهتری را خصوصاً در دقایق پایانی ارائه دادند اما درنهایت تیم تهران موفق شد با نتیجه 25 بر 15 حریف خود را از پیش رو برداشته و امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگاه دارد.



مرتضی فرهادی مربی تیم تهران با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: «این نتیجه دلیلی بر نادیده گرفتن عملکرد خوب بازیکنان قم نیست و آنها به ویژه در نیمه اول شرایط را برای ما بسیار سخت کرده بودند اما در ادامه ما بر توپ و میدان مسلط شدیم و رفته‌رفته بازیکنان خواسته‌های ما را بهتر در زمین اجرا نمودند و همین عاملی شد تا بازی را از آن خود کنیم.»


وی افزود: «انتظارمان از بازیکنان تیم به‌مراتب بیش از این است و اگر عملکرد بسیار خوب گلر ما نبود شاید نتیجه‌ای دیگر برای این بازی رقم می‌خورد.»


فرهادی سرعت بسیار بالای بازیکنان خود را عامل اصلی موفقیت در این دیدار دانست.


محمد خیل خانه مربی تیم قم نیز گفت: «تیم ما سال گذشته در بازی فینال دسته سوم و در ضربات پنالتی مغلوب همین تیم تهران شد اما امسال به دلیل فارغ‌التحصیل شدن پیکره اصلی تیم ما مجبور شدیم از یکسری بازیکنان که برخی رشته ورزشی‌شان نیز هندبال نیست استفاده کنیم و برای دروازه‌بانی نیز از دروازه‌بان تیم فوتسال دانشگاه استفاده کردیم.»


وی افزود:«ما به احترام سایر تیم‌های شرکت‌کننده پا به این مسابقات گذاشتیم و به لحاظ آمادگی شرایط مساعدی نداشتیم.»


به گزارش آنا، مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر