صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران:

آلودگی‌های زیست محیطی سلامت مردم را تحت تاثیر قرار داده است

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی‌های صنعتی سلامت و آسایش مردم را در منطقه 8 تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر : 103265

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، الهه راستگو، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر و پس از گزارش دبیر شورایاران منطقه 8 ضمن تقدیر از عملکرد شورایاران به بازدیدهای خود از این منطقه و مشکلات آن اشاره کرد و گفت: عدم تجهیز پارکینگ آسایشگاه جانبازان این منطقه به درب الکترونیکی چالش‌هایی را برای این ایثارگران به دنبال داشته که باید مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.


وی با بیان اینکه نبود کنترل و از سویی عدم توانایی جانبازان برای پیاده شدن از خودرو مساله‌ای است که ضرورت توجه و رسیدگی به آن به کرات از سوی جانبازان مطرح شده، افزود: نبود تجهیزات لازم در تنها ورزشگاه منطقه نیز موضوع دیگری است که قطعا با فراهم ساری امکانات می توان تاحدی ضمن ارتقاء رفاه اجتماعی منطقه شرایط بهتر در حوزه ورزش را برایشان فراهم ساخت.


رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه مشکلات زیست محیطی منطقه 8 را یادآور شد و تاکید کرد: آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از صنایع به ویژه در محلات مجیدیه و وحیدیه سلامت و آسایش مردم را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است.


راستگو با بیان اینکه شهروندان منطقه 8 همانند برخی از مناطق حاشیه‌ای با مشکلات زیست محیطی ناشی از صنایع دست و پنجه نرم می‌کنند، خاطرنشان کرد: لازم است شهرداری منطقه هرچه سریع‌تر با انتقال کاربری‌های نامتناسب با این محدوده شرایط زیستی را برای مردم بهتر فراهم سازد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر
ارسال نظر