صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۵

درخشش دانشجویان واحد علوم دارویی در نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

از ۷ نفر دانشجوی اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی به نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ نفر موفق به کسب رتبه بر‌تر شدند.
کد خبر : 103235

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشجویان واحد علوم دارویی در نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که با شرکت حدود ۴۰۰ دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ۴۷ واحد دانشگاهی به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار شد، توانستند ۵ رتبه از ۳۶ رتبه بر‌تر را به خود اختصاص دهند.


دانشجویان فاطمه افرا و شیدا خسروی در حیطه علوم پایه، نعیمه دینی در حیطه مدیریت و نازنین کریمی و مریم فرهاد در حیطه فلسفه موفق به دریافت رتبه بر‌تر شدند.


نخستین المپیاد علمی متمرکز دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سه روز از تاریخ ۲۷ تا امروز، ۲۹ تیر برگزار شد که دانشجویان با توجه به حیطه‌های انتخابی خود (فلسفه پزشکی، استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه و مدیریت نظام سلامت) با یکدیگر، در دو آزمون در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ تیر جاری به رقابت پرداختند.


برگزیدگان این المپیاد به هشتمین المپیاد علمی دانشحویان علوم پزشکی کشور که شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر