صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
در گفت و گو با آنا؛

مهرداد کفشگری: هنوز یک پرسپولیسی هستم/ شاید در چند روز آینده به نفت تهران بروم

هافبک سابق پرسپولیس گفت: در اینستاگرام هم یک مطلب از تیم پدیده ندارم چون هنوز خودم را بازیکن پرسپولیس می‌دانم. البته بازیکن پدیده هستم و با تمام وجود برای آنها بازی خواهم کرد.
کد خبر : 103199

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهرداد کفشگری بعد از 4 فصل حضور در پرسپولیس در ابتدای این فصل در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و قراردادش تمدید نشد، کفشگری این فصل به تیم پدیده مشهد پیوست. او صبح امروز برای پیگیری مسائل مالی اش راهی ساختمان باشگاه شد و با مسوولان این تیم گفتگو کرد.


کفشگری در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره علت حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: « چند روزی است که اردوی ما در تهران تشکیل می شود و به همین دلیل تصمیم گرفتم برای برخی کارهای مالیاتی به باشگاه پرسپولیس بیایم.»


وی درباره علت اینکه بعد از اینکه مطلع شد از پرسپولیس باید جدا شود هر روز سر از یک تیم در آورد اظهار کرد: «طوری می گوید در ابتدای فصل زیاد جابه جا شدم که انگارقاسم دهنوی هستم.‌ من ابتدای فصل با تیم صبا قرارداد بستم اما جزو مفاد قراردادم این بود که اگر علی دایی به عنوان سرمربی در این باشد من هم در خدمت این صبا باشم اما وقتی که علی دایی از این تیم رفت قرارداد من یک طرفه فسخ شد. بعد از آن با تیم پدیده قرارداد بستم که علی دایی به عنوان مربی تیم نفت انتخاب شد و به من زنگ زد که به تیم نفت بروم اما من با پدیده قرارداد بسته بودم و مسئولان پدیده هم راضی نشدند و که قراردادم را فسخ کنم و به نفت تهران بروم. البته هنوز هم پیگیر این موضوع هستم شاید مسئولان پدیده موافقت کنند و در نهایت به تیم نفت رفتم.»


کفشگری در مورد پیشنهاد تیم خونه به خونه عنوان کرد: « من از نیم‌فصل سال قبل از این تیم پیشنهاد داشتم چون تیم شهرم بود. امسال هم به من لطف کردند اما هنوز برای من زود است که بخواهم به تیم لیگ یکی بروم و همه هدفم این است که امسال خوب بازی کنم و دوباره به پرسپولیس برگردم.»


وی همچنین در مورد قرعه تیم پدیده در هفته های اول لیگ برتر، گفت: «همه تیم‌ها قوی شدند اما قرعه سخت، قرعه‌ای است که هفته اول با پرسپولیس بازی داشته باشید اما ما تیم خوب و جوانی داریم و به طور حتم اگر بازی های اول را خوب نتیجه بگیریم حرف زیادی در لیگ امسال خواهیم داشت.»


کفشگری همچنین به جدایش اش از تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: « من هیچ زمانی از تیم محبوبم جدا نمی شوم و همه می‌دانند وقتی تهران باشم به باشگاه می آیم و بیشتر وقت‌ها برای تمرین به درفشی‌فر می‌روم. درست است که امسال بازیکن پرسپولیس نیستم و نمی‌توانم برای تیم محبوبم بازی کنم ولی خودم را بازیکن پرسپولیس می‌دانم. بازی مقابل تیم پرسپولیس برای من سخت است و شاید هم مقابل این تیم بازی نکنم. البته آدمی نیستم که بخواهم خودم را عمدا سه اخطاره کنم اگر قصد بازی مقابل پرسپولیس را نداشته باشم حتما با مربی صحبت خواهم کرد.»


هافبک سابق پرسپولیس در پاسخ به اینکه در بند قراردادت با تیم پدیده عنوان کرده مقابل پرسپولیس بازی نمی کند، گفت: « متاسفانه با مسئولان باشگاه پدیده فرصت نشد در این مورد صحبت کنم. آنها روز قراردادم گفتند از میزان وابستگی ام به پرسپولیس اطلاع دارند. من حتی در اینستاگرام هم یک مطلب از تیم پدیده ندارم چون هنوز خودم را بازیکن پرسپولیس می‌دانم. البته بازیکن پدیده هستم و با تمام وجود برای آنها بازی خواهم کرد و برای تیم جدیدم کم نمی‌گذارم.»


وی با اشاره به اینکه تیم پدیده توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد، خاطرنشان کرد: «من به تیم پدیده بسیار امیدوارم. ما در بازی دوستانه‌ با تراکتورسازی توانستیم این تیم پرمهره را تحت فشار قرار دهیم و نتیجه را مساوی کنیم. به طور حتم اگر تمرینات مستمر و مداوم داشته باشیم توانایی کسب سهمیه آسیا هم داریم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر