صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
به میزبانی واحد دولت‌آباد در حال انجام است

برگزاری کارگاه مهارت‌های تعلیم و تربیت ویژه استادان بورسیه دکتری واحد‌های دانشگاهی استان اصفهان

کارگاه آموزشی کوتاه مدت «مهارت‌های تعلیم و تربیت یک» ویژه استادان بورسیه دکترای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به مدت ۴۰ ساعت از ۲۷ تا ۳۰ تیر واحد دولت‌آباد در حال برگزار است.
کد خبر : 103072

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی واحد دولت آباد درباره برگزاری کارگاه «مهارت‌های تعلیم و تربیت یک» گفت: «این کارگاه می‌تواند سطح کیفی آموزش و پرورش را در بین استادان بورسیه دانشگاه ارتقا و آن‌ها را با آخرین متدهای آموزشی و تربیتی آشنا کند.»


مهندس حمید جعفری افزود: «دکتر زهره سعادتمند، الگوهای برنامه‌ریزی درسی را در سرفصل‌های مفهوم برنامه‌ریزی درسی، تهیه طرح درس، بحث و گفت‌وگو پیرامون گروه‌ها و هدف‌های آموزشی و پرورشی در مدت ۸ ساعت ارائه کرد.»


وی گفت: «۸ ساعت از این دوره به مبحث ارزشیابی و اندازه‌گیری پیشرفت تحصیلی اختصاص دارد که دکتر مژگان عارفی در سرفصل‌های تعریف ارزشیابی، اندازه‌گیری و آزمون ارزشیابی تحصیلی، انواع امتحان‌ها، مشخصه و کاربرد آن، استفاده از جدول دو بعدی در طرح سوالات امتحانی و طرح سوالات تشریحی آن را تشریح کرد.»


جعفری درباره سومین بخش از این کارگاه آموزشی گفت: «الگوهای یاددهی با حضور دکتر نرگس کشتی آرای به مدت ۲۴ ساعت با عنوان الگوهای یاددهی و یادگیری شامل، الگوی کاوشگری علمی، الگوی بدیعه‌پردازی، الگوی تفکر استقرایی، الگوی پیش سازمان دهنده و الگوی دریافت مفهوم الگوی یادسپاری حقایق در حال تدریس است.»


مسئول دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی واحد دولت آباد از جمله منابع این دوره آموزشی را کتاب‌های، برنامه‌ریزی طرح درس، برنامه‌ریزی درسی برای یادگیری بهتر، چند مبحث اساسی در برنامه‌ریزی درسی و راهنمای عملی برنامه‌ریزی درسی عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر