صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

علی پورکیانی: صددرصد برای قهرمانی به اصفهان آمدیم/ همه 16 تیم لیگ قوی هستند

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با تمام احترامی که برای باشگاه ذوب‌آهن و کادر فنی این تیم قائل هستم باید بگویم که صددرصد برای قهرمانی به اصفهان آمده‌ایم تا دومین جام خودمان را به دست بیاوریم.
کد خبر : 102754

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار سوپرکاپ فوتبال ایران امروز میان تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و هر دو تیم به دنبال آن هستند تا قبل از شروع فصل شانزدهم فوتبال ایران دومین جام فصل گذشته خودشان را به دست بیاورند.


علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت تیم استقلال خوزستان برای بازی فردا مقابل ذوب‌آهن گفت: «ما از اهواز به اصفهان سفر کردیم و در هتل پیروزی این شهر مستقر شدیم. خوشبختانه وضعیت همه بازیکنان خوب است و با تمام احترامی که برای باشگاه ذوب‌آهن و کادر فنی این تیم قائل هستم باید بگویم که صددرصد برای قهرمانی به اصفهان آمدیم تا دومین جام خودمان را به دست بیاوریم.»


با توجه به مصدومیت قاسم حدادی‌فر و عدم حضورش در بازی فردا، پورکیانی در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان استقلال خوزستان بیان کرد: «خوشبختانه همه بازیکنان ما در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و برای این بازی بازیکن مصدوم نداریم. متاسفانه دیروز متوجه مصدومیت حدادی‌فر شدیم و از شنیدن این خبر هم ناراحت شدیم چون اصلا دوست نداریم تیم‌های مقابل ما با تیم ناقص جلوی ما ظاهر شوند.»


وی در رابطه با برگزاری بازی در اصفهان و میزبانی ذوب‌آهن در بازی سوپرکاپ فوتبال ایران بیان کرد: «سازمان لیگ برای برگزاری این بازی دو شهر را به دو باشگاه پیشنهاد داد. تهران و اصفهان شهرهای پیشنهادی سازمان لیگ بود و ما هم با نظر خودمان اصفهان را برای این بازی انتخاب کردیم. باشگاه استقلال خوزستان در همه زمینه‌ها همکاری لازم را با سازمان لیگ دارد و هیچ وقت قصد حاشیه سازی ندارد. ما اصفهان را به تهران ترجیح دادیم چون تماشاگران اهوازی در این شهر بیشتر از تهران هستند.»


پورکیانی در مورد هدف استقلال خوزستان در فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر گفت: «ما در فصل نقل وانتقالات خوب عمل کردیم و بازیکنان باکیفیتی را جذب کردیم. به نظر من همه 16 تیم حاضر در مسابقات قوی هستند و نمی‌توان گفت که چند تیم خاص مدعی قهرمانی هستند. ما هم به نوبه خودمان تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا در جام باشگاههای اسیا و لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر