صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۵

رئیس واحد اردبیل: جنبه‌های حرکتی و تبلیغاتی دانشگاه در دست روابط عمومی‌هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، روابط عمومی‌ها را چشم و گوش و زبان گویای سازمان‌ها دانست و گفت: «تمام جنبه‌های حرکتی و تبلیغاتی دانشگاه در دست روابط عمومی هاست و ضرورت دارد به جایگاه واقعی خود ارتقا یابند.»
کد خبر : 102637

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی شامل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل که با حضور روسای واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجلاس دکتر عطامهر دانشکده فنی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی دارای امکانات و پتانسیل‌های کم نظیر در نوع خود بوده که هنوز به نحو احسن به مردم معرفی نشده است و این وظیفه روابط عمومی‌هاست که غبار مظلومیت را از چهره دانشگاه بزدایند.»


رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل، روابط عمومی را یک علم دانست و اظهار کرد: «مسئولیت روابط عمومی‌ها باید به کسانی واگذار شود که با این علم آشنایی کامل داشته و در کار خود اهل فن، قلم و خبره باشد.»


وی تعامل و تقویت ارتباط با رسانه‌ها را از اولویت‌های مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها دانست و از روابط عمومی‌های استان خواست در نگارش، انعکاس و پیگیری خبرهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام جدی داشته باشند.


شامل بیان کرد: «روسای واحد‌ها باید حضور تاثیرگذار روابط عمومی‌ها را در پیشبرد اهداف این مجموعه عظیم احساس کنند.»


مدیر کل روابط عمومی استان اردبیل نیز در این جلسه بر هماهنگی و اتخاذ سیاست واحد در امر اطلاع رسانی روابط عمومی‌های استان تاکید کرد.


غلامحسین غاربی گفت: «بر اساس بخشنامه‌های حمایتی سازمان مرکزی، برنامه‌های ویژه‌ای در امر اطلاع رسانی و تبلیغات پیش بینی شده که به مرور اجرا خواهد شد.»


در ادامه جلسه موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و مواردی مورد تصویب قرار گرفت.


تشکیل اتاق فکر رسانه‌ای، برگزاری کارگاه ویژه روابط عمومی‌های استان، تهیه فیلم، تیزر و زیرنویس استانی برای پخش از صدا و سیما، تهیه ویژه‌نامه استانی برای معرفی رشته‌های بدون کنکور و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها، تهیه تلویزیون شهری، خرید دستگاه چاپ بنر، برنامه ریزی‌های لازم برای تکریم داوطلبان و ثبت نام کنندگان، ضرورت حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها در همه جلسات دانشگاه، راه‌اندازی کانال تلگرامی استانی روابط عمومی‌ها، حفظ چارت سازمانی روابط عمومی‌ها بر اساس بخشنامه‌های سازمان مرکزی از جمله موارد مورد تصویب در این جلسه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر