صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
در گفت‌و‌گو با آنا؛

بنگر: تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است/ پرسپولیس نتیجه بگیرد خوشحال می‌شوم

مدافع تراکتورسازی گفت: امروز هفته پنجم نیست که بخواهم درباره بازی با پرسپولیس صحبت کنم.
کد خبر : 102630

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درخصوص شرایط تیم تراکتورسازی در رقابت‌های این فصل گفت: «تمرینات و اردوهای خوبی را تا اینجا پشت‌سر گذاشتیم و با انجام بازی‌های دوستانه‌ای که کادرفنی برای تیم درنظر گرفته آرام آرام خود را آماده رقابت‌های لیگ برتر می‌کنیم. به نظرم تیم خوبی داریم و می‌توانیم این فصل یکی از تیم‌های مدعی باشیم.»


وی در مورد اولین بازی تراکتورسازی در لیگ برتر که با استقلال خوزستان برگزار می‌شود و اینکه نظرش در مورد قرعه‌ای که نصیب تیم تراکتورسازی شده چیست؟ اظهار داشت: «اگر تیمی هدفش موفقیت در طول فصل است برای رسیدن به این هدف برنامه دارد و زیاد برایش فرقی نمی‌کند که طبق چه قرعه‌ای با تیم‌های رقیب بازی می کند. همه تیم‌ها در لیگ برتر رقیب ما هستند و برای ما فرق نمی کند که با چه ترتیبی با آنها بازی می‌کنیم. تراکتورسازی از کادرفنی خوبی بهره می‌برد و کاملا مطلع هستیم که چگونه با حریفان خود بازی کنیم.»


او در ادامه افزود: «استقلال خوزستان فصل گذشته قهرمان لیگ شده اما کادرفنی این تیم تغییر کرده و ممکن است که صلابت فصل پیش را نداشته باشد. با این حال ما خود را آماده لیگ برتر می‌کنیم و فرقی نمی‌کند که هر هفته با چه تیمی بازی داریم. آنچه برای محسن بنگر اهمیت دارد این است که بهترین عملکرد را برای تیمش داشته باشد و من آماده هستم تا بازیکن موثری در تیمم باشم.»


مدافع تراکتورسازی درباره اینکه مشخص شده در خط دفاعی در کنار کدام مدافع بازی خواهد کرد، بیان داشت: «این موضوع را سرمربی تیم تشخیص می‌دهد. برای من فرقی نمی‌کند که دقیقا کدام بازیکن در کنارم هست اما این نکته هم وجود دارد که مدافعان دیگر تیم با تشخیص سرمربی تیم در ترکیب اصلی قرار بگیرند.»


بنگر درخصوص اینکه هنوز از دست کادرفنی پرسپولیس ناراحت است که او را در لیست مازاد این تیم قرار دادند؟ تصریح کرد: «من ناراحتی از پرسپولیس ندارم و از آنجایی که این تیم را همیشه دوست داشتم، برای این تیم آرزوی موفقیت می‌‌کنم. من سال‌ها در کنار هواداران پرسپولیس برای تیم مورد علاقه‌ام بازی کردم و نتایج خوب این تیم مرا خوشحال می‌کند.»


او در مورد اینکه برخی هواداران پرسپولیس اعلام کرده بودند منتظرند تا زوج محسن بنگر و سیدجلال حسینی را در کنار هم ببینند، عنوان کرد: «این قبیل مسائل مربوط به گذشته است. آنها علاقه خود را به تیم مورد علاقه‌شان ابراز کرده‌اند. زمانی در کنار سیدجلال بازی می‌کردم اما الان از او بی‌خبرم. هرچند اولین فردی بودم که حضورش در پرسپولیس را تبریک گفتم.»


مدافع تراکتورسازی در خصوص اینکه اگر به پرسپولیس در هفته پنجم گل بزند، چه واکنش از خود نشان خواهد داد، گفت: «الان که هفته پنجم نیست که بخواهم درباره آن بازی صحبت کنم. باید دید در آن روز در ترکیب تیم بازی خواهم کرد یا نه.»


وی درباره اختلافی که با سینا عشوری در بازی فصل گذشته داشت و این فصل در کنار او بازی می‌کند، یادآور شد: «این ماجرا مربوط به فصل پیش بود. الان مشکلی وجود ندارد که حرف آن مطرح شود.»


بنگر در مورد اینکه به‌نظرش تراکتورسازی در رقابت‌های این فصل در چه جایگاهی قرار می‌گیرد، بیان داشت: «اهل پیش‌بینی نیستم. عادت ندارم که در ابتدای فصل و حتی در میانه فصل هم حدس بزنم که در چه جایگاهی قرار می‌گیریم. ما بازی به بازی در لیگ جلو می‌رویم و در پایان هفته سی‌ام مشخص می‌شود که چه رتبه‌ای را به‌دست آوردیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر