صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر؛

چمران: در شورا نیاز به تنش نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورا نیازی به تنش نیست و بهتر است وقتمان را به بررسی تخصصی لوایح و مصوبات اختصاص دهیم.
کد خبر : 102543

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران در دویست و هفتاد و ششمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تنش‌های سیاسی پیرامون برخی موضوعات گفت: فضاهای سیاسی که ایجاد می‌شود قطعا و یقینا به نفع هیچ کدام از اعضای شورا نیست و مردم نیز از این برخورد‌ها و تنش‌ها استقبال نمی‌کنند.


وی ادامه داد: شورا محل جمعی فکر کردن و تعامل و همکاری است، فضایی است که در آن با وجود تضارب آرا تصمیمات تخصصی گرفته می‌شود و در این فضا تنش‌های سیاسی جای ندارد.


چمران با اشاره به دیدار اعضای شورا با مقام معظم رهبری در ابتدای کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آن دیدار مقام معظم رهبری تاکید کردند دوره‌ای که از شورا‌ها گذشت دوره‌ای بود که افکار مختلف در کنار هم کار می‌کردند و این یعنی اصل همفکری و مشورت.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز تصریح کرد: ما نیز با اقتدا به سخنان مقام معظم رهبری باید همین رویه را در پیش گیریم و در کنار تضارب آرا به وظیفه اصلیمان که همانا خدمت گزاری به مردم است بپردازیم.


چمران افزود: در شورا نیازی به تنش نیست و بهتر است وقتمان را به بررسی تخصصی لوایح و مصوبات اختصاص دهیم تا برای مردم و برای شهرمان مسائل را به صورت تخصصی و کار‌شناسی بررسی کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر