صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۱:۲۲ | ۰۷ / ۱۰ /۱۴۰۴
| |
نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی ادامه دارد

نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی ادامه دارد

نظرسنجی بانک مرکزی ج. ا. ا به منظور رتبه‌بندی بانک‌ها در شاخص‌های صیانت از مشتریان، تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.
کد خبر : 1022168

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از بانک مرکزی ج.ا.ا، این نظرسنجی با هدف دریافت ارزیابی مشتریان از جنبه‌هایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات طراحی شده است و نتایج آن، یکی از مبانی اصلی انتخاب بانک ها و مؤسسات اعتباری برتر از منظر صیانت از مشتریان خواهد بود. 

بر اساس این گزارش، هم‌زمان با برگزاری«نخستین رویداد تنظیم‌گری و نظارت؛ همایش صیانت از مشتریان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی» در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال جاری، نظرسنجی صیانت از مشتریان از تاریخ ۱۹ آذر آغاز شده و تا 15 دی‌ماه ادامه خواهد داشت. 

این نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام می‌شود و پاسخ‌ها صرفاً به صورت تجمیعی و آماری مورد تحلیل قرار خواهد گرفت. یافته‌های این طرح در سیاست‌گذاری‌های مرتبط با بهبود کیفیت خدمات، ارتقای مشتری‌مداری و تقویت سازوکارهای صیانت از مشتریان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند از طریق لینک زیر در نظرسنجی شرکت کنند:

نظرسنجی صیانت از مشتریان

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha