صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

حال 2 تن از مصدومان حادثه قم وخیم است

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه حال عمومی مصدومان خوب است، عنوان کرد: از مصدومان این حادثه، دو نفر وضعیت وخیم‌تری دارند که تحت نظر هستند.
کد خبر : 102168

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر عادلی پس از بازدید از مصدومان حادثه قم، گفت: نیروهای اورژانس 115 قم در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و اقدام به نجات جان مصدومان و انتقال آنها به مراکز درمانی کردند.


وی افزود: علاوه بر خودروهای آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس 115 قم نیز به محل حادثه اعزام شد تا از به صورت زمینی و هوایی خدمات رسانی کرد.


قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص وضعیت مصدومان گفت: حال عمومی مصدومان خوب است و دو بیمارستان نکویی و شهید بهشتی نیز با تمام توان در خدمت مصدومان بوده و تاکنون پنج مصدوم نیز مرخص شدند.


دکتر عادلی عنوان کرد: یکی از مصدومان دچار سوختگی در مجاری تنفسی شده است که در حال حاضر به کمک پزشکان وضعیت مناسبی دارد و پس از اقدامات لازم در صورت نیاز به مرکز سوختگی تهران منتقل می‌شود.


وی گفت: از مصدومان این حادثه،دو نفر وضعیت وخیم‌تری دارند که تحت نظر هستند که یک نفر از آنها دچار سوختگی بالای 60 درصد شده است.


قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از تلاش های تیم اورژانس و کادر درمانی بیمارستان‌ها، گفت: پس از این حادثه دکتر ایرانیخواه،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم دستور بررسی موضوع و پیگیری خدمات را دادند که همه اقدامات به خوبی در حال انجام است.


بر اساس گزارش آنا، روز گذشته (جمعه) اتوبوسی در محور قم- تهران بر اثر ترکیدگی لاستیک دچار حریق شد که متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته و 16 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر