صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۲۱:۳۳ | ۰۲ / ۱۰ /۱۴۰۴
| |

رشیدیان: ارائه خدمات الکترونیکی موجب افزایش رضایتمندی زائران می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری گفت: تکمیل و ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمند می‌تواند نقش مؤثری در تسهیل امور، افزایش رضایتمندی و آرامش تسریع انجام امور زائران ایفا کند و این موضوع باید با جدیت دنبال شود.
کد خبر : 1021190

به گزارش خبرگزاری آنا، علی رضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان و دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف، خدمت به زائران را مسئولیتی ارزشمند و توأم با آثار دنیوی و اخروی دانست و گفت: جایگاه خادم‌الحاج و زوار جایگاهی والا است و هر اقدامی که موجب کاهش دغدغه و افزایش آرامش زائران برای بهره گیری بیشتر ایشان از ظرفیت های معنوی- فرهنگی و اخلاقی حج و زیارت شود مسلما آثار ماندگار به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری گفت: تکمیل و ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمند می‌تواند نقش مؤثری در تسهیل امور، افزایش رضایتمندی و آرامش تسریع انجام امور زائران ایفا کند و این موضوع باید با جدیت دنبال شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر اولویت‌های اصلی این سازمان تصریح کرد: عزت، کرامت، امنیت و سلامت حجاج و زائران چهار محور اساسی در همه برنامه های ما است و همه بخش‌ها باید در راستای تحقق این اهداف هماهنگ و مسئولانه عمل کنند.

در این بازدید، مدیران و نیروهای بخش‌های مختلف سازمان نیز گزارشی از اقدامات در حال اجرا، روند برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به زائران ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر