صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مدیرکل محیط زیست استان خوزستان در گفت‌وگو با آنا خبر داد

برگزاری جلسه ویژه مقابله با گرد و غبار در اهواز

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان از تشریح اقدامات مربوط به دستگاه‌های مختلف و مردم در هنگام آلودگی هوا در شهر اهواز در جلسه «بررسی راهکارهای مقابله با آلودگی هوای اهواز» خبر داد.
کد خبر : 1021

احمدرضا لاهیجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اعلام این خبر افزود: صبح امروز (شنبه) جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان سازمان مدیریت بحران استان، استانداری و چندتن از دیگر مسئولان با موضوع مقابله با آلودگی هوای اهواز تشکیل شد.


وی افزود: در این جلسه دو محور مهم مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آنها درباره تصمیم‌گیری برای عکس‌العمل دستگاه‌های مختلف و همچنین مردم در مواجهه با روزهای آلوده بود.


مدیرکل محیط زیست استان خوزستان بادآور شد: محور مهم دیگری که درباره آن صحبت شد، اقدامات اجرایی بود که باید برای کنترل کانون‌های گرد و غبار انجام شود و امیدواریم با کمک این تصمیمات دیگر شاهد آلودگی شدید در اهواز نباشیم.


روزهای گذشته برای مردم اهواز سخت‌ترین روزها بوده و شدت آلودگی در این شهر به حدی زیاد شد که مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست خوزستان به خبرنگار آنا گفت: استانداردی که ما برای سنجش آلودگی و گردو غبار استان استفاده می‌کنیم عدد 150 میکرو گرم است اما در روز 4شنبه تا ساعت حدود 10 صبح وضعیت هوای اهواز حالت نرمال و طبیعی و استاندارد داشته و به محض وزیدن بادهای نسبتا شدید که از ساعت حدود 11 از سوی کانون‌های گرد و غبار داخلی آغاز شد، گرد و غبار نیز شروع به برخاستن کرد و به سرعت هوا غبار آلود شد و عدد دستگاه سنجش به 3200 رسید؛ این یعنی شرایط بحرانی است!


انتهای پیام/

ارسال نظر