صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
سرپرست واحد قائم‌شهر:

مجمع اسلامی اساتید بازوی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر گفت: «تشکل مجمع اسلامی - سیاسی اساتید به عنوان بازوی دانشگاه در راستای شعار سال و اقتصاد دانش بنیان نقش آفرینی کند.»
کد خبر : 101634

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید حسین ابراهیمیان در جمع اعضای شورای مرکزی تشکل مجمع اسلامی- سیاسی اساتید واحد قائم‌شهر، هدف از تشکیل این تشکل را ایجاد بستر مناسب برای مشارکت اساتید در برنامه ‌های مختلف فرهنگی- آموزشی و پژوهشی در فضای دانشگاه عنوان کرد.


ابراهیمیان از اعضای مجمع خواست تا با یک برنامه‌ریزی دقیق در یک دوره یکساله فعالیت‌های موثری را در حوزه‌های مختلف دانشگاه دنبال کنند.


سرپرست واحد قائم‌شهر همچنین بر برگزاری هر ساله جشنواره علامه طبرسی با رویکرد پژوهشی، فرهنگی بصورت استانی در واحد قائم‌شهر تأکید کرد.


وی برگزاری این جشنواره را در راستای نهادینه کردن و تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید ثروت برای واحدهای دانشگاهی موثر دانست و گفت: «به واسطه تحقق این جشنواره می‌توان شاهد جذب بودجه‌های سرگردان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان براساس قانون بودجه کل کشور بود.»


در ادامه هر کدام از اعضای شورای مرکزی تشکل مجمع اسلامی اساتید درباره نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و چالشهای دانشگاه نکته نظرات خود را مطرح کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر