صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۲۲:۲۲ | ۲۵ / ۰۸ /۱۴۰۴
| |

اپل جوراب ۲۳۰ دلاری آیفون را به بازار عرضه کرد

شرکت اپل در پاسخ به یکی از بزرگ‌ترین معضلات بشر معاصر، یعنی نبود جایی برای گذاشتن تلفن همراه، از محصولی انقلابی رونمایی کرد: یک کیسه بافتنی. این محصول که هیچ قابلیت الکترونیکی ندارد و با نام تجاری «جیب آیفون» و قیمت نجومی ۲۳۰ دلار عرضه شده، توسط طرفداران دوآتشه این برند در همان ساعات اولیه در بازار آمریکا به طور کامل خریداری شد.
کد خبر : 1012167

جدیدترین دستاورد اپل که در واقع یک کیسه بافتنی کوچک است، به صورت رسمی برای فروش عرضه شد. این محصول که حاصل تحقیق و توسعه و همکاری نزدیک با برند مد «ایسی میاکه» است، به سادگی یک جوراب زینتی برای گوشی آیفون محسوب می‌شود که ظاهراً قرار است مشکل کمبود جیب در برخی لباس‌ها را حل کند.

این راهکار ساده با برچسب قیمتی ۱۴۹ تا ۲۲۹ دلار، بار دیگر قدرت لوگوی اپل در ارزش‌گذاری روی محصولات روزمره را به نمایش گذاشت. «جیب آیفون» یک ساختار بافتنی سه‌بعدی دارد و دارای قابلیت کشسانی انقلابی است؛ به طوری که کاربر می‌تواند علاوه بر آیفون، شاید یک یا دو عدد اسکناس را نیز در آن جای دهد.

اپل این محصول را همه‌کاره توصیف کرده، چرا که می‌توان آن را در دست گرفت، به کیف آویزان کرد یا حتی به بدن متصل نمود؛ قابلیت‌هایی که پیش از این در هیچ کیسه‌ای با این قیمت مشاهده نشده بود. رنگ‌بندی‌های متنوعی مانند لیمو و دارچین نیز برای آن در نظر گرفته شده تا حس لوکس بودن این تکه پارچه را دوچندان کند.

استقبال از این محصول به قدری بود که موجودی آن در وب‌سایت اپل در آمریکا تمام شده و در هشت کشور دیگر نیز به سرعت در حال اتمام است. این پدیده به وضوح نشان می‌دهد که افزودن لوگوی اپل به یک محصول ساده می‌تواند قیمت آن را صد‌ها برابر کرده و برای آن صف خرید ایجاد کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: آیفون اپل
ارسال نظر