صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در شورای شهر مطرح کرد؛

مهلت یک ماهه برای توافق بین شهرداری تهران و شرکت راه آهن

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ارائه پیشنهاداتی در خصوص راه آهن تهران –تبریز خواستار حل هر چه سریعتر معضلات اهالی مناطق 17 و 18 شد.
کد خبر : 101198

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورا در پایان اظهارات مدیر عامل راه آهن و سخنان اعضای شورا در رابطه با بررسی مسائل مربوط به عبور خطوط راه آهن در مناطق 17 و 18 با ارائه پیشنهاداتی به جمع بندی نهایی این بحث پرداخت.
وی گفت: با توجه به اعلام آمادگی راه آهن و ضرورت حل مشکلات شهروندان این مناطق پیشنهاد می شود جلسات تخصصی و کارشناسی بین شهرداری تهران و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و نیز کمیسیون های عمران و حمل و نقل ، شهر سازی و معماری و برنامه و بودجه و فرهنگی و اجتماعی با محوریت کمیسیون عمران برگزار شود و ظرف مدت یک ماه برای نیل به توافقات مورد نظر نتیجه به شورای شهر ارائه شود.



چمران ادامه داد: در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان این مناطق ضرورت دارد اقدامات ساماندهی از قبیل تعریض زیر گذرها، تامین روشنایی معابر، ایجاد پل‌های عابر پیاده و نیز تقاطع های مورد نیاز از همین فردا آغاز شود و هماهنگی‌های لازم بین شهرداری و راه آهن صورت پذیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: معاونت شهر سازی و معماری شهرداری تهران مطالعات مورد نیاز در خصوص کاربری های اراضی آزاد شده را انجام دهد و آن را به شورا تقدیم کند و برای تصمیم به کمیسیون ماده 5 ارسال شود و اگر نیاز بود در شورای عالی شهر سازی و معماری نیز مطرح شود.
چمران اضافه کرد: شهرداری تهران نیز برای انجام تهاتر و نیز برای تامین اعتبارات مورد نیاز برای توافق ما بین شهرداری و راه اهن لایحه‌ای تنظیم به شورا ارائه دهد .
در پایان این پیشنهادات رئیس شورا به رای گذاشته شد و مورد موافقت اعضای شورا نیز قرار گرفت .


انتهای پیام/

ارسال نظر