شفافیت و نظارت پیشگیرانه؛ کلید رضایت دانشجویان در دانشگاه آزاد
به گزارش خبرنگار آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره نمایندگی نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از خدمات امین یزدان دوست رئیس سابق اداره نمایندگی، علیاکبر نوروزی بهعنوان رئیس اداره نمایندگی نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک این دانشگاه منصوب شد.
محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم با مثبت ارزیابی کردن عملکرد این مدیریت اظهار کرد: در اداره کل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی در راستای شفافسازی اقدامات و عملکرد واحدهای این دانشگاه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با همفکری مسئولان ذیربط، همانند گذشته امور مربوط به این حوزه به خوبی پیش رفته و موجب روشنگری و همچنین احقاق حق مراجعین ازجمله دانشجویان دانشگاه شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی در مجموعههای خدمترسانی هماند دانشگاه گفت: باید بازرسی و نظارت را از فرآیندهای موجود در سیستم دانشگاه آغاز، مشکلات را به موقع بررسی و با هوشیاری و تسلط بر مشکلات برای حل مسائل تلاش کرد، برنامههای پیشگیرانه و دوراندیشانهای برای بهینه شدن ارائه خدمات به مخاطبان دانشگاه ازجمله استادان، کارکنان و دانشجویان اندیشیده شود تا با بررسی و رسیدگی دقیق و جدی به مسائل مطرح شده توسط این اقشار با دغدغههای به حق آنان مورد توجه قرار گیرد.
قائدیبا اعلام اینکه هدف اصلی در سیستم بازرسی و نظارت رضایت مردم است، ادامه داد: مطمئناً با از بین بردن زمینه بروز تخلفات و همچنین با تمهید راهحلهایی برای مشکلات جزئی و کوچک؛ بدون هیچ بیحرمتی میتوان از بروز مشکلات بزرگ جلوگیری کرد.
انتهای پیام/