صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا؛

مدیرعامل ذوب‌آهن: انتخاب عابدینی را به فال نیک می‌گیریم/ امسال سیاست ریاضتی درپیش گرفتیم

سعید آذری گفت: امیر عابدینی یکی از مدیران توانمند فوتبال ایران است و قطعا با تجارب بالایش می‌تواند تاثیر خوبی در زمینه حق پخش تلویزیونی و نحوه دریافت طلب باشگاه‌ها از فدراسیون داشته باشد.
کد خبر : 101000

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد گلایه‌هایش از فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم پرداخت طلب هایشان از این فدراسیون گفت: «مسئولان فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی این مسائل باشند که چطور طلب‌های سرخابی پرداخت می‌شود اما تیم‌هایی مانند ذوب‌آهن که از فدراسیون طلبکار هستند نمی‌توانند حقشان را بگیرند. عصر امروز تمامی مدیران باشگاه‌ها با رئیس فدراسیون جلسه دارند و قرار است که در این جلسه صحبت‌هایی در این مورد مطرح شود تا به یک نتیجه معقول برسیم. البته من چشم انداز روشنی را در این زمینه متصور نیستم.»


وی ادامه داد: «البته در این روزها یک اتفاق خوب افتاد و آن هم انتخاب امیر عابدینی به عنوان مدیر بازاریابی فدراسیون فوتبال بود. این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم چرا که عابدینی یکی از مدیران توانمند فوتبال ایران است و به طور حتم با تجارب بالایش می‌تواند تاثیر خوبی در زمینه حق پخش تلویزیونی و نحوه دریافت طلب باشگاه‌ها از فدراسیون داشته باشد.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی توسط این باشگاه افزود: «تمام بازیکنانی که مدنظر کادر فنی بودند توسط باشگاه جذب شدند و صحبت‌هایی که در مورد جذب نشدن چند مهره مدنظر کادر فنی ذوب‌آهن می‌شود را تکذیب می‌کنم. ما فقط در جذب دو بازیکن ناموفق بودیم و دلیلش این بود که زمانی که آن دو بازیکن از سوی سرمربی تیم به ما معرفی شد، شب قبلش با باشگاه‌های دیگر مذاکره کرده‌ بودند و تیم‌هایشان را انتخاب کردند.»


آذری در خصوص عدم اعزام تیم ذوب‌آهن به اردوی خارج از کشور گفت: «سیاست‌های کارخانه ذوب‌آهن در سال 95 سیاست ریاضتی است و ما هم به عنوان عضوی از این مجموعه باید این سیاست را در پیش بگیریم. قطعا مخارج و هزینه‌های اردوی داخلی به مراتب کمتر از اردوی خارجی است و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم اردوهای خودمان را در داخل کشور برگزار کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر