صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

محمود یاوری: نویدکیا می‌تواند پدرخوانده سوم سپاهان شود/ محرم ناخواسته به مسیری رفت که خودش نمی‌خواست

پیشکسوت سپاهان گفت: من و آقای تابش به نوعی پدرخوانده‌های اول و دوم سپاهان به حساب می‌آییم و محرم نویدکیا می‌تواند پدر خوانده سوم تیم شود.
کد خبر : 100928

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، چند تن از پیشکسوتان باشگاه سپاهان به اتفاق عبدالله ویسی سرمربی این تیم در جلسه‌ای که با محرم نویدکیا بازیکن و کاپیتان ناراضی این روزهای زردپوشان اصفهانی داشتند، زمینه‌ساز بازگشت ستاره سپاهان به تیم شدند تا کدورت‌های بوجود آمده میان نویدکیا و پیشکسوتان این تیم از بین برود.


محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جلسه شب گذشته میان پیشکسوتان سپاهان با محرم نویدکیا گفت: «سپاهان یکی از تیم های بزرگ و ریشه دار فوتبال ایران است. این تیم در سال 1333 توسط استاد محمود هریری که از بازیکنان تیم ملی بود تاسیس شد و من هم یک سال بعد از آن یعنی در سال 1334 به مدت 12 سال بازیکن این تیم بودم. از ابتدا 5 نفر همیشه حامی این تیم بودند که در حال حاضر 2 نفر از این عزیزان در بین ما نیستند. حاج مهدی غفرانی به عنوان یکی از افرادی که همیشه از تیم حمایت می‌کرد زمینه ساز تشکیل جلسه شب گذشته شد که الحمدالله این جلسه با خوبی و خوشی به پایان رسید و اصلا بحث قهر و آشتی نبود که بخواهیم با کسی آشتی کنیم.»


وی ادامه داد: «من در این جلسه با محرم صحبت کردم و از بزرگی این باشگاه گفتم. به او گفتم محمود یاوری و آقای تابش به عنوان دو عضو همیشگی باشگاه سپاهان هستند که به نوعی پدرخوانده‌های اول و دوم این تیم به حساب می‌آیند و او هم در سال‌های اخیر افتخارات زیادی را همراه این تیم به دست آورد و ظرفیت آن را دارد که خودش را به عنوان پدرخوانده سوم سپاهان معرفی کند.»


یاوری در خصوص صحبت‌های نویدکیا در برنامه نود که باعث ناراحتی پیشکسوتان این تیم شد بیان کرد: «در بعضی مواقع آدم ناخواسته وارد مسیری می‌شود که هیچ علاقه‌ای ندارد تا به آن ورود پیدا کند. محرم هم در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و خودش گفت که اصلا قصد بیان چنین صحبت‌هایی را نداشت. نویدکیا به یک مسیری رفت که خودش علاقه‌ای به آن نداشت و در حال حاضر این مساله مهم است که همه مشکلات برطرف شد و او هم به تیم برگشته‌ است.»


پیشکسوت باشگاه سپاهان در رابطه با ناراحتی بعضی از بازیکنان قدیمی این تیم مانند رحمان احمدی و هادی عقیلی گفت: «من هیچ وقت در مسائل ریز باشگاه دخالت نکردم و این اتفاقات مربوط به عوامل اجرایی باشگاه و کادر فنی است. در حال حاضر هم نمی‌دانم چه بازیکنی با باشگاه مشکل دارد و اصلا دوست ندارم در این مسائل ورود پیدا کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر