صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۲:۴۶ | ۰۷ / ۰۸ /۱۴۰۴
| |

کمیته سلامت سازمانی برای صیانت از حقوق مردم تشکیل شده است

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان گفت: ما موظف به پاسخگویی به مردم و مسئول در برابر حق و حقوق آن‌ها هستیم به همین منظور کمیته سلامت اداری با هدف افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌وری سازمان و در راستای صیانت از حقوق مردم در سازمان امور دانشجویان تشکیل شده است.
کد خبر : 1007992

به گزارش خبرگزاری آنا، اللهیاری معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در کمیته سلامت اداری آسیب‌های موجود شناسایی و راهکارهای لازم پیگیری شده است، گفت: کمیته سلامت سازمانی به منظور تضمین حقوق ارباب رجوع، افزایش کارایی سازمان، ارتقای جایگاه سازمان و تقویت فرهنگ قانون‌گرایی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ما موظف به پاسخگویی به مردم و مسئول در برابر حق و حقوق آن‌ها هستیم. هدف این کمیته، افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌وری سازمان است.

اللهیاری همچنین به اهمیت وحدت رویه در ارائه خدمات دانشجویی، پیشگیری از فساد در فرآیندهای حساس و ارتقای اعتماد عمومی اشاره کرد و گفت: اعتماد مردم بالاترین سرمایه سازمان امور دانشجویان محسوب می‌شود و تمام تلاش ادامه این مسیر و بهبود خدمات به مردم است.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان، اظهار کرد: مجموعه‌ای از خدمات هوشمند، دیجیتال و تلفنی برای ارباب رجوع در سازمان ایجاد شده است. هدف از این اقدامات ارتقای کیفیت خدمات و بهبود مسیر پاسخگویی به مراجعه کنندگان، به ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، است.

دکتر اللهیاری با اشاره به بررسی عملکرد سازمان امور دانشجویان در این کمیته، به تحلیل چالش‌ها و ارائه راهکارها پرداخت.

وی افزود: از جمله این چالش‌ها می‌توان به مقاومت در برابر تغییر، کمبود منابع و پیچیدگی فرآیندها، قوانین و نگرش‌های موجود در مجموعه سازمان اشاره کرد.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان گفت: راهکارهای پیشنهادی شامل آموزش کارکنان، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تشویق به گزارش‌دهی است همه این موارد برای دست یابی به هدف نهایی یعنی ارائه خدمات بهتر به مراجعان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر