صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۰۸:۰۰ | ۰۷ / ۰۸ /۱۴۰۴
| |

۵۰۰ تخت فعال، ۲۰۰ پزشک و ۶۰۰ پرستار؛ بیمارستان قلب تهران آماده خدمت حتی در شرایط بحرانی

بیمارستان قلب تهران با ۱۵۰۰ نیروی انسانی شامل ۲۰۰ پزشک و ۶۰۰ تا ۶۵۰ پرستار و ۵۰۰ تخت فعال، حتی در شرایط بحرانی مانند دوران جنگ و کرونا، خدمات تشخیصی و درمانی قلب و عروق را با بالاترین استانداردها به بیماران ارائه می‌کند و رعایت حقوق پرسنل را یکی از اصول ثابت مدیریتی خود می‌داند.
کد خبر : 1007793

به گزارش خبرنگار آنا، بیمارستان قلب تهران به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی شناخته میشود. این بیمارستان با تجهیزاتی مدرن و تیمی از پزشکان و پرستاران متخصص، سالهاست خدمات گستردهای را به بیماران قلبی ارائه میکند و سهم قابل توجهی در بهبود سلامت قلبی جامعه دارد. توجه ویژه به کیفیت درمان و ارائه خدمات تخصصی، بیمارستان را به مرجعی قابل اعتماد برای بیماران و خانوادههای آنان تبدیل کرده است.

علاوه بر فناوری و تجهیزات پیشرفته، مدیریت بیمارستان قلب تهران بر نیروی انسانی و رضایت پرسنل تأکید ویژهای دارد. کادر درمان و پشتیبانی در این مرکز، نقش اساسی در ارائه مراقبتهای دقیق و بهموقع به بیماران دارند. 

عباسعلی کریمی، رئیس بیمارستان قلب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره ساختار بیمارستان توضیح داد: در مجموع، بیمارستان قلب تهران حدود ۱۵۰۰ نفر نیروی انسانی دارد که شامل ۲۰۰ پزشک، ۶۰۰ تا ۶۵۰ پرستار و حدود ۵۰۰ نفر در بخش پشتیبانی میشود. علاوه بر این، ۲۰۰ نفر دیگر نیز در تیم پزشکی فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی، گفت: نگاه من به تمام سالهایی که در بیمارستانها و دانشگاه خدمت کردهام، همواره بر پرسنل متمرکز بوده است. افرادی که تمام وجودشان را صرف خدمت به بیماران میکنند، شایسته احترام و رعایت حقوق انسانی هستند.

کریمی افزود: حداقل کاری که میتوانستیم انجام دهیم، پرداخت سر وقت حقوق و مزایای پرسنل بود. این اقدام به نظر من یک کار فرهنگی است؛ زیرا در محیط بیمارستان، رضایت پرسنل پیششرط ارائه خدمات مطلوب به بیماران است.

رئیس بیمارستان با اشاره به سابقه مدیریتی خود در دانشگاه و بیمارستان گفت: در بیمارستان قلب، حتی یک روز هم پرداخت حقوق پرسنل عقب نیفتاده است. این نظم و توجه به حقوق پرسنل ادامه پیدا کرده و توسط همکاران بعدی نیز دنبال شده است.

کریمی درباره خدمات تخصصی بیمارستان گفت: تمام اقدامات تشخیصی و درمانی قلب و عروق، چه در حوزه تشخیص و چه درمان، با آخرین متدها و روشهای روز دنیا انجام میشود. این بیمارستان دارای حدود ۵۰۰ تخت است که معمولاً بیش از ۹۰ درصد آنها در طول سال پر از بیماران قلبی است و بیش از نیمی از تختها مجهز به مانیتورینگ برای مراقبت ویژه هستند.

وی همچنین به خدمات بیمارستان در شرایط بحرانی اشاره کرد: در دوران جنگ ۱۲ روزه و نیز دوران کرونا، بالای ۹۵ درصد پرسنل بیمارستان حضور داشتند و با تجربه من از دوران دفاع مقدس، تیم اضطراری در تمام عملیاتها حاضر بود. حتی آمادگی داشتیم که بیماران قلبی آسیبدیده از سایر بیمارستانها را پذیرش کنیم.

رئیس بیمارستان قلب تهران در پایان تأکید کرد: تمرکز بر نیروی انسانی و ارائه خدمات تخصصی قلبی، از اصول ثابت ما در مدیریت این بیمارستان بوده و همواره ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر