صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۶:۲۲ | ۰۳ / ۰۸ /۱۴۰۴
| |

راز موفقیت کسب‌وکار‌ها در دستان کارآفرینان

مدیرکل خدمات کسب‌وکار وزارت صمت گفت: موفقیت کسب‌وکار‌ها فقط به زیرساخت‌ها و قوانین وابسته نیست؛ بلکه مهارت‌های درونی کارآفرینان از مدیریت هیجان تا دانش بازاریابی، نقشی کلیدی در رشد و توسعه آنها ایفا می‌کند.
کد خبر : 1006969

به گزارش خبرنگار آنا، امیرحسین اسدی مدیرکل خدمات کسب‌وکار وزارت صمت در مراسم روز جهانی مدیر و مدیریت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: برای توسعه کسب‌وکار در کشور به مؤلفه‌های فراوانی نیاز داریم. برخی از این مؤلفه‌ها برونی بوده و به شرایط جامعه، قوانین، پایداری فرایندها، وجود زیرساخت‌ها و عزم عمومی برای توسعه کسب‌وکار ارتباط دارد.

وی افزود: برخی از مؤلفه‌ها درونی بوده و به شخصیت کارآفرین، مهارت‌های فردی، توانایی‌های روان‌شناختی همانند مهارت مدیریت هیجان، عزت‌نفس، اعتمادبه‌نفس، توانایی‌های کسب‌وکار همانند دانش و توان مدیریت، دانش و توان بازاریابی و مسائلی از این جنس ارتباط دارد.

مدیرکل خدمات کسب‌وکار وزارت صمت گفت: وقتی به شاخص‌های توسعه کسب‌وکار در کشور نگاه می‌ندازیم، کمتر سراغ مؤلفه‌های درونی می‌رویم و همیشه عادت داریم مشکلات را به دیگر مسائل نسبت دهیم.

اسدی بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که نقش مؤلفه‌های درونی در ایجاد و رشد کسب‌وکار نه تنها کمتر از مؤلفه‌های بیرونی نیست؛ بلکه گاهی مسائل و توانایی‌های شخصی، مهم‌ترین عامل در رشد و توسعه کسب‌وکار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر