صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تیرماه در تالار رودکی

کنسرت گروه موسیقی «مشتاق» برگزار می‌شود

کنسرت گروه موسیقی «مشتاق» به خوانندگی و سرپرستی خسرو عامری‌فر و آهنگسازی حامد شیرازی 31 تیر ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.
کد خبر : 100591

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از سایت خانه موسیقی، کنسرت گروه موسیقی «مشتاق» در دو بخش آواز اصفهان و آواز دشتی به خوانندگی و سرپرستی خسرو عامری فر و آهنگسازی حامد شیرازی 31 تیر ماه ساعت 21 در تالار رودکی برگزار می‌شود.


در بخش اول این کنسرت قطعات پیش درآمد اصفهان، تصنیف «نخجیر»، ساز و آواز، تصنیف «گو به ساقی»، ساز و آواز، تصنیف «تاب و توان»، تصنیف «همه عمر» و «رنگ» اجرا می شود و قطعات بخش دوم (دشتی) نیز پیش درآمد دشتی، ساز و آواز، تصنیف «چه شود»، تصنیف «دلا تا کی»، ضربی لنگ و آواز هداویندی، دف نوازی و تصنیف «ناله مکن» خواهد بود.


گروه موسیقی مشتاق در سال 65 توسط جمعی از هنرمندان تاسیس شد و به اجرا و بازسازی تصنیف های قدیمی پرداخت. این گروه در طول دوره فعالیت خود کنسرتهایی در ایران و خارج از کشور اجرا کرده و دو آلبوم «بلبل شوریده» و «خمار مستان» از آثار این گروه است.


اعضای گروه «مشتاق» در این اجرا خسرو عامری‌فر (خواننده و سرپرست)، نشاط عامری‌فر (همخوان)، حامد شیرازی منفرد (سنتور)، علی حدادیان (تار)، شادی وحیدی (تار و همخوان)، بهنام جاوید (عود)، مه‌گل سادات صحفی (کمانچه، همخوان)، سعید محمدیانی (تنبک)، فرشید غریب‌نژاد (دف) و مهدی احمدی (دف و دایره) هستند.




انتهای پیام/

ارسال نظر