صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

توریست آلمانی حادثه دیده در قم به کشورش اعزام شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از اعزام توریست آلمانی حادثه دیده به کشورش خبر داد و از خدمات اورژانس 115 و کادر درمانی علوم پزشکی قم تقدیر کرد.
کد خبر : 100585

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی در حاشیه اعزام توریست آلمانی حادثه دیده در قم به کشورش اظهار داشت: این توریست آلمانی که تحت مراقبت های ویژه در بیمارستان شهید بهشتی قم بود برای ادامه درمان با همکاری سفارت آلمان در ایران و تیم امدادی اورژانس 115 به فرودگاه مهراباد اعزام شد و به کادر پزشکی آلمان تحویل داده شد.


وی افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم این توریست آلمانی حادثه دیده در قم را که سه عمل جراحی انجام داده بود با بالگرد اورژانس 115 که به امکانات و تجهیزات کامل پزشکی مجهز شده بود و یک تیم کامل درمانی از جمله متخصص بیهوشی، کاردان و کارشناس فوریت پزشکی با مدیریت مناسب به فرودگاه مهرآباد اعزام کردند.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه خدمات امدادی و درمانی استان قم به توریست های آلمانی مجروح قابل تقدیر است گفت: تیم های امدادی اورژانس 115 استان قم با خدمات شایسته و در کوتاه ترین زمان مصدومان را با بالگرد به بیمارستان منتقل کرد.


رضایی ادامه داد: رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با پیگیری مستمر وضعیت درمانی توریست‌های آلمانی را دنبال کرده و خدمات مطلوبی ارائه کردند که رضایت مجروحان را به همراه داشت از این رو از خدمات درمانی استان قم تقدیر می‌کنیم.


شش تن از توریست‌های آلمانی در واژگونی خودروی ون در ٤٠ کیلومتری محور کاشان، دچار حادثه شده بودند که دو تن از این توریست ها درمان سرپایی شده و چهار تن در بخش VIP مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی تحت مراقبت‌های ویژه بودند و یکی از این توریست‌ها سریعا مورد عمل جراحی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر