صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۴:۵۰ | ۱۹ / ۰۷ /۱۴۰۴
| |

سردار نائینی: در دفاع مقدس ۱۲ روزه، رسانه‌ها روایت نبرد را از دشمن پس گرفتند

در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، از اتاق وضعیت جنگ و استودیو جدید معاونت روابط عمومی سپاه رونمایی شد. سردار نائینی در این مراسم با اشاره به نقش راهبردی رسانه در «دفاع مقدس ۱۲ روزه» تأکید کرد: رسانه‌های جبهه انقلاب توانستند روایت جنگ را به‌موقع، منسجم و مبتکرانه از دست دشمن بازپس گیرند.
کد خبر : 1003480

به گزارش خبرگزاری آنا، در آیینی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار فرجیان‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و سردار علی‌محمد نائینی معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران، از «اتاق وضعیت جنگ» و «استودیو جدید رسانه‌ای سپاه» رونمایی شد. در این مراسم همچنین از جمعی از معاونین و مدیران روابط عمومی نیرو‌های پنج‌گانه سپاه در جنگ ۱۲ روزه توسط نماینده ولی فقیه در سپاه تقدیر به عمل آمد.

سردار علی‌محمد نائینی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، به‌ویژه شهید چوبداری، معاون روابط عمومی سپاه استان البرز، نقش رسانه‌ها در جنگ اخیر را راهبردی و تعیین‌کننده توصیف کرد و گفت: امروز رسانه‌ها فقط گزارشگر جنگ نیستند، بلکه به بازیگران اصلی و اثرگذار میدان نبرد تبدیل شده‌اند. این نقش پیچیده، حرفه‌ای و چندبعدی است و بر شکل‌دهی افکار عمومی و ساخت روایت درست از جنگ متمرکز است.

وی با اشاره به عملکرد جبهه رسانه‌ای در «دفاع مقدس ۱۲ روزه» افزود: «رسانه‌ها در سه محور کلیدی یعنی تقویت روحیه ملی، افزایش روحیه رزمی و مقابله با عملیات روانی دشمن نقش‌آفرین بودند. در سه مقطع پیش از جنگ، حین نبرد و پس از آن نیز رسانه‌ها روایت بازدارندگی، انسجام و پیروزی ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه «در طول جنگ، هیچ‌گاه صدا و تصویر رسانه ملی قطع نشد» گفت: معاونت روابط عمومی سپاه در بحبوحه جنگ، دو عملیات رسانه‌ای بزرگ با عنوان وعده صادق ۳ و بشارت فتح را در قالب ۱۹ بیانیه و ۲۲ موج رسانه‌ای مدیریت کرد و روایت جنگ را در اختیار گرفت. روایت دقیق، به‌موقع و منسجم رسانه‌ها توانست شوک اولیه جنگ را به اعتمادبه‌نفس ملی تبدیل کند.

سردار نائینی حمله دشمن به ساختمان صداوسیما را «نشانه درماندگی و شکست قطعی در جنگ روایت‌ها» دانست و از ایستادگی رسانه ملی تقدیر کرد و گفت: از پایداری مجاهدانه و مؤمنانه سرکار خانم امامی به‌عنوان نماد ایستادگی رسانه ملی و همه همرزمان‌مان در صداوسیما صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه نائینی
ارسال نظر