صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۵۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۴

امید، فلسطین را هم شکست داد/ایران صدرنشین گروه شد

تیم ملی فوتبال امید کشورمان مقابل تیم ملی فلسطین در دومین بازی خود در انتخابی المپیک ریو به برتری رسید.
کد خبر : 10028

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان در دومین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک ریو امروز از ساعت 17:00 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال فلسطین رفت که در نهایت ملی پوشان کشورمان توانستند با نتیجه 3 بر0 مقابل حریف به برتری دست یابند.


این نتیجه در حالی به دست آمد که ملی پوشان کشورمان بازی را تهاجمی آغاز کردند اما دفاع چند لایه فلسطین بارها مانع از به ثمر رسیدن گل شد.


بازیکنان کشورمان در نیمه اول این فرصت را داشتند تا قفل دروازه حریف را بشکنند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.


نیمه دوم بسیار متفاوت با نیمه اول دنبال شد تا جاییکه بازیکنان ایران توانستند بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کنند و در همان دقایق ابتدایی وحید حیدریه با ارسال خود از روی یک ضربه آزاد سردار آزمون را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز توانست گل اول ایران را وارد دروازه فلسطین کند.


ایران بعد از این گل به حملات خود ادامه دادند و اینبار این درخشش علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی نایمخن هلند بود که زمینه سار گل برتری امیدها شد.


جهانبخش با فضاسازی مقابل دروازه حریف شوتی را به سمت دروازه فلسطین روانه کرد که دروازه‌بان فلسطین در مهار آن ناموفق عمل کرد و در ادامه این ارسلان مطهری بود که با استفاده از توپ برگشتی توانست گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کند.


بازیکنان ایران در ادامه نیز موقعیت گلزنی ایجاد کردند و در نهایت مطهری برای بار دوم توانست دروازه فلسطین را بازکند تا شاگردان خاکپور در دومین دیدار خود نیز با نتیجه 3بر0 پیروز شوند و 3 امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند.


ایران با کسب این 3 امتیاز در جدول گروه C مرحله مقدماتی انتخابی المپیک 6 امتیازی شد و با توجه به تساوی عجیب و بدون گل امید عربستان مقابل افغانستان در صدر جدول گروه قرار گرفت.


سردار آزمون و ارسلان مطهری 2 بازیکن تیم ملی امید کشورمان در دیدار اول این تیم مقابل نپال نیز موفق به گلزنی شده‌ بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر