هدفون ۹۹ دلاری CMF با نگهداری ۱۰۰ ساعتۀ شارژ به بازار عرضه شد
این هدفون با قیمت ۹۹ دلار، گزینهای به مراتب اقتصادیتر از هدفون ۲۹۹ دلاری هدفون ۱ شرکت مادر خود، یعنی ناتینگ، محسوب میشود و با قابلیتهای شخصیسازی بیشتر، تلاش دارد تا سهم بازار قابل توجهی را به دست آورد.
یکی از مشخصههای اصلی این محصول که آن را از رقبا متمایز میکند، اسلایدر انرژی است. این کنترل فیزیکی به کاربر اجازه میدهد تا بدون نیاز به مراجعه به برنامک ناتینگ X، به سرعت تعادل میان فرکانسهای بالا و پایین را تنظیم کند. این رویکرد در کنار دیگر کنترلکنندههای فیزیکی مانند یک غلتک چندمنظوره برای تنظیم حجم صدا، کنترل پخش موسیقی و مدیریت صدای محیط، نشان از تمرکز CMF بر دسترسی سریع و آسان به قابلیتهای کلیدی دارد. این غلتک چندمنظوره پیشتر در هدفون ۱ ناتینگ نیز به کار گرفته شده بود.
هدفون پرو در زمینه فناوری حذف نویز به سیستم حذف نویز فعال تطبیقی مجهز شده است. این سیستم به صورت خودکار، شدت حذف صدای مزاحم محیط را بر اساس نویز پیرامون کاربر تنظیم میکند. البته فعالسازی این قابلیت، تأثیر قابل توجهی بر عمر باتری دستگاه دارد. به گفته CMF، باتری ۷۲۰ میلیآمپرساعتی این هدفون میتواند با یک بار شارژ کامل تا ۱۰۰ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی کند، اما این میزان در صورت روشن بودن حالت ANC به ۵۰ ساعت کاهش مییابد.
با وجود این کاهش، عمر باتری ۵۰ ساعته همچنان عملکردی بهتر از بسیاری از رقبای مطرح بازار ارائه میدهد. برای مقایسه، هدفون WH-۱۰۰۰XM۶ سونی با فعال بودن ANC حداکثر ۳۰ ساعت و هدفون ۱ ناتینگ نیز ۳۵ ساعت کارایی دارند. علاوه بر این، هدفون پرو از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی میکند؛ به طوری که تنها با ۵ دقیقه شارژ، میتوان تا ۴ ساعت از آن استفاده کرد. امکان شارژ مستقیم هدفون از طریق کابل USB-C متصل به بسیاری از گوشیهای هوشمند نیز از دیگر ویژگیهای کاربردی آن است.
این هدفون جدید از منظر طراحی، مسیری متفاوت از زبان طراحی مکعبی و خاص شرکت ناتینگ را در پیش گرفته است. هدفون پرو با تمرکز بر خطوط نرم و منحنی، دارای گوشیهای دایرهای شکل و یک هدبند با پدگذاری مناسب است. این محصول در سه رنگ خاکستری تیره، سبز روشن و خاکستری روشن عرضه میشود. کاربران همچنین میتوانند با پرداخت ۲۵ دلار، بالشتکهای گوشی یدکی در رنگهای نارنجی روشن یا سبز روشن را تهیه کرده و ظاهر هدفون خود را شخصیسازی کنند.
انتهای پیام/