صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۰:۲۶ | ۰۸ / ۰۷ /۱۴۰۴
| |

تبلیغات فرآورده‌های سلامت فقط بر اساس مجوز مجاز است

سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو تاکید کرد تبلیغات اغراق‌آمیز و خلاف واقع جرم است و رسانه ملی و سایر رسانه‌ها موظفند صرفا طبق مجوزهای فرآورده‌های سلامت اقدام کنند
کد خبر : 1000909

به گزارش خبرگزاری آنا، سعید مهرزادی، سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو، درباره تبلیغات فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی گفت تبلیغات اغراق‌آمیز و خلاف واقع جرم محسوب می‌شود و مجازات آن مشخص است. وی افزود با وجود حجم زیاد تبلیغات نادرست در فضای مجازی، برخورد با این موارد را با جدیت دنبال می‌کنیم

وی ادامه داد هم رسانه ملی و هم سایر حوزه‌های تبلیغاتی موظف هستند صرفا بر اساس چارچوب‌های قانونی و آنچه در مجوزهای فرآورده‌های سلامت آمده است تبلیغ کنند و نه یک کلمه بیشتر. دیگر انتظار نداریم تبلیغاتی با ادعاهای غیرعلمی و اغراق‌آمیز در هیچ رسانه‌ای پخش شود و هرگونه تخلف قابل پیگیری قانونی است

🔸 دکتر مهرزادی در ادامه تاکید کرد علی‌رغم اینکه ما به برندینگ و تبلیغات در حوزه فرآورده‌های سلامت مبتنی بر اصول قانونی اعتقاد داریم و ضعف برندینگ برخی تولیدکنندگان داخلی را به عنوان یکی از نقاط ضعف این حوزه می‌دانیم، در مقابل گمراه کردن مردم کوتاه نمی‌آییم

 @IFDAnews 🍏💊

انتهای پیام/

ارسال نظر