صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
در گفت‌وگو با آنا

بیگ‌زاده: سن در فوتبال فقط یک عدد است/ به زودی تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: می‌خواهم در تیمی بازی کنم که در آنجا آرامش داشته باشم.
کد خبر : 100011

هاشم بیگ‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اینکه نهایتا با کدام تیم برای بازی درفصل آینده به توافق رسیده است، گفت: «مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با چند باشگاه داخلی و تیم‌هایی از لیگ تایلند و کرواسی است و نهایتا تا پایان این هفته مشخص می‌شود که در چه تیمی فصل آینده بازی خواهم کرد. البته بهتر می‌بینم اسم هیچ کدام از این تیم‌ها را اعلام نکنم تا اگر توافق حاصل نشد، بزرگ‌نمایی تلقی نشود اما پیشنهاد تیم کرواسی خیلی جدی است.»


او در مورد بازارگرمی بازیکنان که در نقل و انتقالات این فصل بیشتر به چشم می‌خورد، عنوان کرد: «کارنامه بازی من مشخص است و نیازی نیست که بخواهم حرف غیرواقعی بزنم که بخواهم قیمت خود را بالا ببرم. من با هر تیمی که به توافق برسم به صورت رسمی اعلام می‌کنم و هیچ‌وقت به‌دنبال این نبودم که بی‌دلیل کارم خود را مهم جلوه دهم. حتی زمانی که در استقلال بودم هم سعی نکردم از موقعیتم سوءاستفاده کنم.»


مدافع تیم ملی فوتبال با اشاره به تمرینات اختصاصی که انجام می‌دهد، یادآورشد: «از آنجایی که می‌خواستم این فصل هم برای تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم، مربی خصوصی گرفتم و تمرینات بدنسازی‌ام را انجام می‌دهم که از دیگر بازیکنانی که این روزها در تمرینات تیم‌شان حضور دارند، عقب نیفتم. شرایطم خوب است و آماده‌ام تا فصل خوبی را پشت‌سر بگذارم.»


وی در خصوص اینکه مهم‌ترین معیارش برای حضور در تیم جدیدش مسائل مالی است یا معیار دیگری دارد، تصریح کرد: «من می‌خواهم در تیمی بازی کنم که در آنجا آرامش داشته باشم و بدون هیاهو و حاشیه‌ها فصل درخشانی را سپری کنم. هیچ‌گاه مسائل مالی برایم در اولویت نبوده است. حاضر نیستم به خاطر پول بیشتر آرامشم را به هم بریزم.»


بیگ‌زاده در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند او کم کم پا به سن گذاشته است، تاکید کرد: «سن تنها یک عدد است و نمی‌تواند سنگ محک مناسبی برای تعیین شرایط بازیکنان باشد. زلاتان ابراهیموویچ 34 سال دارد و چون خود را در سطح اول فوتبال جهان حفظ کرده، این فصل با تیم منچستریونایتد به توافق رسیده است. در لیگ ما هم بازیکنان سن‌وسال‌داری هستند گه خیلی بهتر از جوان‌ها بازی می‌کنند و کیفیت بالای خود را حفظ کرده‌اند. من هم تنها 32 سال دارم و کماکان می‌‌توانم در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی کنم.»


مدافع تیم ملی فوتبال افزود: «به نظرم نسبت به 10 سال پیش رشد خوبی در میان بازیکنان جوان دیده نشده و آنها نتوانستند آن طور که باید و شاید جای بازیکنان قبلی را پرکنند. امروز شرایط به گونه‌ای است تیم‌های لیگ برتری بدون بازیکنان باتجربه خود نمی‌توانند در بازی‌هایی که دارند،‌موفق شوند.»


او در پایان در مورد حضورش در فهرست کارلوس کی‌‌روش عنوان کرد: «بعد از قهرمانی که به همراه ذوب‌آهن در جام حذفی به دست آوردم از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شدم و قرار بود به همراه دیگر ملی‌پوشان در اردوی ارمنستان و اتریش شرکت کنم که با لغو ناگهانی این اردوها فرصت آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی 2018 روسیه به تاخیر افتاد. امیدوارم با انتخاب درستی که برای تیم فصل آینده خود انجام می‌دهم بتوانم بازی‌های قابل قبولی انجام دهم و بار دیگر از سوی کی‌‌روش انتخاب شوم تا در اردوی ایتالیای تیم ملی شرکت کنم. امیدوارم با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم بار دیگر ایران در جام جهانی حضور پیدا کند و من هم افتخار این را داشته باشم تا یکی از بازیکنان تیم ملی کشورم باشم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر