دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

توسعه آموزش عالی در تمام نقاط کشور از برکات انقلاب است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه آموزش عالی در اقصی نقاط کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است‎.
کد خبر : 343995
image_2018_12_13-14_3_14_787_mXo.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، سلمان خدادادی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان برگزار شد گفت: جرقه استکبارستیزی و تزلزل حکومت شاهنشاهی در 28 مرداد سال 32 توسط دانشجویان خورد و در نهایت به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن سال 57 منجر شد.


وی با بیان اینکه دانشجویان حقیقتاً تعیین کننده و جهت دهنده جامعه هستند افزود: ملت ایران و دانشجویان در چهار دهه عمر پربرکت جمهوری اسلامی با استقامت خود نشان دادند که مشکلات را به جان خریده و از هیچ ابرقدرت و کشوری تبعیت نمی‌کنند و روی پای خود می‌ایستند.


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران طی 40 سال گذشته روی پای خود ایستادند و اجازه دخالت هیچ کشوری را ندادند خاطرنشان کرد: اگرچه مشکلاتی هم در کشور وجود دارد با اراده و عزم ملی همه مشکلات قابل حل است که  بیشتر مشکلات بخاطر ناکارآمدی برخی مدیران بوجود آمده و ربطی به تحریم‌ها ندارد.



خدادادی توسعه آموزش عالی را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: قبل از انقلاب تنها در شهر تبریز یک دانشگاه با تعدادی محدود دانشجو وجود داشت ولی اکنون دانشگاه‌های متعددی در تمام نقاط کشور و بخصوص واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای کوچک و بزرگ به امر آموزش عالی مشغول هستند.


وی از احداث پل عابر گذر در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان برای عبور آسان دانشجویان از عرض اتوبان ملکان به تبریز خبر داد و افزود: این پل توسط وزارت راه و شهرسازی احداث خواهد شد.


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر توسعه هیأت علمی و کارگاه‌ها و تعداد رشته‌های تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان تأکید کرد و گفت: با شناختی که از مدیریت و مجموعه این واحد دانشگاهی دارم امیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد توسعه و بالندگی واحد ملکان خواهیم بود و بنده به‌عنوان نماینده مجلس و سایر مدیران شهرستان ملکان نیز آماده همکاری و کمک به دانشگاه آزاد اسلامی ملکان هستیم.


امام جمعه ملکان نیز در این مراسم روز دانشجو را روز عدالتخواهی دانست و گفت: مدیریت و پیشرفت آینده مملکت در دستان شما دانشجویان رقم خواهد خورد و مقام معظم رهبری و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما جوانان تحصیل کرده امیدوار هستند.



حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: توسعه علمی و اقتصادی و فرهنگی کشور در گرو همت والای قشر دانشجو می‌باشد و الحمدالله دانشجویان ما در سال‌های گذشته نشان داده‌اند که اراده قوی و مستحکمی در این راستا دارند.


رئیس شورای شهر ملکان نیز در این مراسم گفت: با پیگیری‌های شهردار ملکان به زودی کارهای مطالعاتی احداث میدان دانشجو در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی توسط شهرداری ملکان آغاز خواهد شد.


به گزارش آنا، در این مراسم پس از اجرای برنامه نمایش ازدواج توسط گروه هنری میثم تمار،از سیاوش عینالو و فرخ ابراهیمی دو تن از کارکنان رزمنده و تعدادی از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی ملکان تجلیل شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته