دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1403 - 11:10

اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی

اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
رادیو ارتش رژیم اسرائیل بعد از گذشت روز‌ها از حمله تلافی‌جویانه ایران به این رژیم، اذعان کرد که سامانه‌های دفاعی ساخت آمریکا در برابر موشک‌های ایران ناکام بودند.
کد خبر : 908955

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رادیو ارتش رژیم اسرائیل یک هفته بعد از عملیات تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران علیه این رژیم از عملکرد ضعیف سامانه‌های دفاعی آمریکا انتقاد کرد.

این رسانه متعلق به ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد: سامانه‌های دفاعی آمریکا که علیه موشک‌های بالستیک ایران در حین حمله به اسرائیل فعال و به کار گرفته شدند، تا حد زیادی شکست خوردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ۲۵ فروردین ماه طی  عملیاتی موسوم به عملیات «وعده صادق» با صد‌ها پهپاد و موشک، اهداف نظامی و پایگاه‌های رژیم اسرائیل را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد. علی رغم اینکه آمریکا، انگلیس، اردن و برخی کشور‌های عربی و اروپایی به این رژیم در دفع  این حمله آن کمک کردند، به اذعان خود صهیونیست‌ها، موشک‌های ایران به چند هدف مهم نظامی اصابت کردند.

این حمله به تلافی اقدام تروریستی رژیم اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به تاریخ ۱۳ فروردین بود که در اثر این حمله ساختمان این بخش از سفارت به کل تخریب شد و شماری از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های ایران به شهادت رسیدند. ایران بعد از این حمله تأکید کرد که پاسخ به این اقدام تروریستی را برای خود محفوظ می‌داند و اسرائیل را تنبیه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته