دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1402 - 17:52

وزیر کشور: اوضاع در کرمان عادی است/ به شایعات توجه نکنید/اطلاعات تکمیلی از سوی مقامات به‌زودی اعلام می‌شود

وزیر کشور: اوضاع در کرمان عادی است  به شایعات توجه نکنید اطلاعات تکمیلی از سوی مقامات به‌زودی اعلام می‌شود
وحیدی وزیر کشور درباره حادثه تروریستی کرمان با تسلیت این رخداد به آحاد مردم و مقام معظم رهبری گفت: اکنون اوضاع کرمان عادی و آرامش برقرار است .
کد خبر : 888985

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره حادثه تروریستی کرمان با تسلیت این رخداد به آحاد مردم و مقام معظم رهبری گفت: اکنون اوضاع کرمان عادی است و آرامش برقرار است.

وحیدی ادامه داد: پاسخ محکمی به کسانی که چنین جنایتی را رقم زدند خواهیم داد و مسیر شهید سلیمانی پر رهرو است و آنها اشتباه فکر می‌کنند که می‌خواهند با این اقدامات ملت را از حرکت باز دارند اما ملت و انقلاب همچنان پیش می‌روند.

وزیر کشور گفت: اوضاع عادی است و اطلاعاتی درباره وقوع داریم اما فعلاً خواهش می‌کنم به شایعات توجه نکنید و مقامات مسول اطلاعات لازم را به سمع مردم می‌رساند.

او در ادامه تشریح کرد: این حادثه ساعت ۳ بعدازظهر اتفاق افتاد و زمانی که سایر زائران به کمک مصدومان می‌آیند انفجار دوم حوالی ساعت ۳:۲۰ دقیقه رخ می‌دهد و عمده شهدا و مصدومین در انفجار دوم دچار حادثه می‌شوند.

وحیدی با بیان اینکه با حضور امداد گران و اورژانس مجروحان به بیمارستان منتقل شدند، گفت: اوضاع در شهر کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی است.شمار شهدا بالغ بر ۱۰۰ نفر است و مجروحین در بیمارستان مورد مداوا و مراقبت قرار گرفتند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: توطئه‌ جدیدی که امروز رخ داد ادامه توطئه‌هایی بود که دشمن مدت‌ها به دنبالان بود و تلاش کردند در مراسم‌های مختلف این انفجارها را رقم بزنند که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی خنثی شد.

او در ادامه تأکید کرد: این اقدام تروریستی پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه‌های امنیتی و نظامی را در کوتاه‌ترین زمان به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته