دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویداد ملی عصر امید در حوزه «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» آغاز به‌کار کرد

رویداد ملی عصر امید در حوزه «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» آغاز به‌کار کرد
چهارمین رویداد ملی عصر امید این بار در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد.
کد خبر : 873014

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهارمین رویداد ملی عصر امید این بار در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد. این رویداد از ۲۲ تا ۲۵ مهر جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج میزبان علاقه‌مندان است.

مراسم افتتاحیه رویداد ملی عصر امید هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید محمد رضوی زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین کلانتری خلیل‌آباد دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در حال برگزاری است.

همراه با این رویداد، نخستین کنفرانس ملی پژوهش و نوآوری در هوش مصنوعی، نمایشگاه دستاورد‌های نوین در هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی با محور چالش‌های علمی در حوزه هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.

رویداد عصر امید البرز در قالب ۱۵ کمیته تخصصی و با حضور ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌شود. تاکنون ۳۸۵ چکیده مقاله و ۲۸۰ مقاله اصلی دریافت شده که ۹۱ مقاله پذیرش و ۷۵ مقاله در حال نهایی شدن است. شرکت‌هایی که در این همایش علمی شرکت کنند، می‌توانند با بخش‌های مختلف استان ازجمله صنایع ارتباط برقرار کرده و تحول‌آفرین باشند.

سه دوره قبلی رویداد عصر امید در تهران (خرداد ۱۴۰۱ مصلای امام خمینی)، عسلویه (اسفند ۱۴۰۱) و سیرجان (خرداد ۱۴۰۲) برگزار شد و این بار در دوره چهارم و در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته