دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویداد «هوشمندسازی صنایع و دستگاه‌های اجرایی کشور» برگزار می‌شود

رویداد «هوشمندسازی صنایع و دستگاه‌های اجرایی کشور» برگزار می‌شود
در راستای توسعه فناوری‌های نوین و به کارگیری هوش مصنوعی در صنایع و دستگاه‌های اجرایی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رویدادی تحت عنوان «هوشمندسازی صنایع و دستگاه‌های اجرایی کشور در برنامه هفتم توسعه» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 911594

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای توسعه فناوری‌های نوین و به کارگیری هوش مصنوعی در صنایع و دستگاه‌های اجرایی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رویدادی تحت عنوان «هوشمندسازی صنایع و دستگاه‌های اجرایی کشور در برنامه هفتم توسعه» را برگزار می‌کند. این رویداد که در تاریخ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳برگزار خواهد شد، به بررسی و تحلیل فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی هوشمندسازی در ایران می‌پردازد و تجربیات و راهکار‌های موفق ملی و بین‌المللی را به اشتراک می‌گذارد.

احسان آریانیان، رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص اظهار داشت: این رویداد فرصتی استثنایی برای تبادل دانش و تجربه بین متخصصان و سیاست‌گذاران است. ما امیدواریم که با برگزاری این رویداد، بتوانیم گامی مهم در جهت هوشمندسازی صنایع و دستگاه‌های اجرایی کشور برداریم و برنامه‌های حمایتی دولت به ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به بهترین شکل ممکن در این حوزه به اجرا درآوریم.

رویداد مذکور شامل سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور متخصصان برجسته در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و به بحث و تبادل نظر در مورد برنامه هفتم توسعه، هوشمندسازی صنایع و هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی خواهد پرداخت. همچنین، برنامه‌های حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این حوزه مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا زمینه‌های لازم برای پیشرفت و توسعه هوشمندسازی در کشور فراهم آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته