دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1398 - 16:50
سرلشکر سلامی:

جمهوری اسلامی ایران با بن‌بست روبه‌رو نمی‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به خاطر ایمان خود هرگز با بن‌بست روبه‌رو نمی‌شود و مؤمن همه بن‌بست‌ها را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر : 411160
_ALI2523.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار‌ سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز در نهمین جشنواره مالک اشتر که در مجتمع فرهنگی کوثر نیروی زمینی سپاه برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم به عنوان عید ولایت، اظهار کرد: بدون امیر مؤمنان عرض و طول تمامی هستی و تجسم عدالت و آزادگی است. 


وی با بیان اینکه ولایت راه، روش، ارزش، فضیلت و عظمت است، گفت: ما در این ۴۰ سال شکوه و عظمت ولایت را در جنگ‌ها دیده‌ایم و به اطمینان رسیده‌ایم. 


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تمام ارکان قدرت خود را در همه ابعاد علیه جمهوری اسلامی ایران به میدان آورده است، خاطرنشان کرد: هیچ امپراطوری در عالم در همه جنبه‌های قدرت مانند آمریکا متولد نشده، اما همه این جنبه‌های قدرت فقط ظاهری است و همه سناریوها و زوایای برخورد را باز کرده و از تمامی قدرت خود استفاده کرده است.


سلامی در ادامه تصریح کرد: در مقابل آمریکا، کشوری وجود دارد که مانند او نه قدرت اقتصادی دارد و نه قدرت رسانه‌ای و قدرت نظامی، اما یک مزیتی دارد که آمریکا ندارد و آن ولایت است که وقتی با حکمت ولایت به حرکت در می‌آید تَنِ دشمن به لرزه در می‌آید.


وی با بیان اینکه مؤمن هرگز به بن‌بست نمی‌رسد، گفت: مؤمن همه بن‌بست‌ها را از میان بر می‌دارد؛ زیرا ایمان عامل حرکت است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به واسطه ایمان توانستیم به جایگاه بالایی در حوزه نظامی دست یابیم که در مقایسه با سال‌های گذشته دستاوردهای بسیاری داشته‌ایم.


انتهای پیام/4079/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته