دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 11:54
رئیس مجلس شورای اسلامی:

ماه رمضان مجالی برای تقویت وحدت و گره‌گشایی در جامعه مسلمین است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتایان خود در کشورهای اسلامی، ماه رمضان را مجالی برای وحدت میان ملت‌های مسلمان و گره‌گشایی در جامعه مسلمین دانست.
کد خبر : 379484

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی به‌ مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پیام تبریکی را خطاب به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی صادر کرد.


در پیام رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سلام و تهیت آمده: خرسندم صمیمانه‌ترین تبریک‌های این‌جانب را به‌مناسبت فرارسیدن ماه پر برکت رمضان، ماه نزول قرآن و نیایش به درگاه خدای سبحان پذیرا باشید.


این پیام می‌افزاید: ماه رمضان مجالی برای تقویت همدلی، هم‌صدایی و وحدت میان ملت‌های مسلمان و گره‌گشایی در جامعه مسلمین است. فرصت را مغتنم شمرده، تأکید می‌کنم که مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از تقویت هرچه بیشتر مناسبات و رایزنی‌های مؤثر و سازنده با مجالس کشورهای اسلامی استقبال کرده و امید است با بهره‌گیری از برکات و معارف عظیم این ماه، شاهد گشودن فصلی نوین در مناسبات برادرانه فی‌مابین و همچنین توسعه همدلی و همکاری جهان اسلام باشیم.


لاریجانی در این پیام تصریح می‌کند: از خداوند عزوجل، موفقیت روزافزون جنابعالی و سلامت و سعادت نمایندگان پارلمان، دولت و ملت آن کشور و سربلندی و عزت جهان اسلام و ملت‌های مسلمان را مسئلت دارم.


انتهای پیام/4034/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته