دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1397 - 09:19
نعیمی:

خون شهدا و صبر خانواده آنان موجب عزت و اقتدار کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: خون شهدا و صبر خانواده آنان باعث حفظ انقلاب و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر : 329957
photo_2018-11-29_09-06-45.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرضا، همزمان با هفته بسیج فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا عصر دیروز همراه تنی چند از مسئولان شهرستان با حضور در خانواده معظم و معزز شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی و به مقام شامخ آن عزیزان سفرکرده ادای احترام کرد.


نعیمی در دیدار با خانواده شهیدان عباسعلی‌ آقاسی، محمدحسین شهری و شهیدان غلامرضا و محمدرضا پورغلام گفت: همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دیدار از خانواده شهدا است. خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد و خانواده شهدا بزرگ‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


رئس واحد شهرضا با قدردانی از خانواده‌های شهدا که با تربیت فرزندان صالح خود، ادامه‌دهنده راه شهدا هستند افزود: امروز وظیفه تک‌تک ما قدم نهادن و ثابت قدم بودن در ادامه راه شهداست و نباید از هیچ خدمتی به خانواده این عزیزان فروگذاری کنیم، چراکه خون شهدا و صبر خانواده شهدا باعث حفظ انقلاب و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


به گزارش آنا، در این دیدار ضمن قدردانی از رشادت و جوانمردی دلیرمردان راه حق و حقیقت و صبر و شکیبایی خانواده آنان با قرائت فاتحه به روان پاک شهیدان ادای احترام شد و در ادامه با اهدای لوح سپاس از ایثار و فداکاری خانواده این شهیدان گرانقدر تجلیل شد.


انتهای پیام/4071/ 4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته