دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1398 - 11:08
فرمانده ناجا:

30 هزار نیروی کمکی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند

فرمانده ناجا با اشاره به اعزام 30 هزار نیروی کمکی به مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: در بحث سرقت و ناامنی مشکلی در مناطق سیل‌زده نداشتیم.
کد خبر : 374319
364.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین اشتری صبح امروز در حاشیه جشنواره جوان سرباز که امسال به میزبانی نیروی انتظامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره امدادرسانی و ارائه خدمت به سیل‌زدگان اظهار کرد: به‌دلیل آماده‌باش پلیس در ایام نوروز، ما جزو اولین نهادهای امدادرسان بودیم که بعد از وقوع سیل به استان‌های گلستان و لرستان اعزام شدیم؛ مأموران ناجا از دقایق ابتدایی وقوع سیل در کنار مردم بودند و بحث اطلاع‌رسانی درباره جاده‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دادیم.


فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت مردم مناطق سیل‌زده را با تلاش مأموران تأمین کردیم، ادامه داد: با اقدامات خود سعی کردیم تا آرامش در مناطق سیل‌زده وجود داشته باشد تا هموطنان به راحتی پیگیر امورات خود باشند.


وی با اشاره به اعزام 30 هزار نیروی کمکی به مناطق سیل‌زده، خاطرنشان کرد: در رابطه با موضوع سرقت و ناامنی مشکل خاصی در مناطق سیل‌زده نداشتیم و با تلاش مأموران و نیروهای امنیتی، آمار جرائم در مناطق مذکور حتی از سال قبل نیز کاهش پیدا کرده است.


اشتری در پایان گفت: بحث امدادرسانی را همچنان ادامه می‌دهیم و تا عادی شدن شرایط در کنار مردم سیل‌زده خواهیم بود.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
عزت اله خسروی
-
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
۰
کارای ساختمانی وگچ کاری
هلدینگ شایسته