دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1398 - 11:30
هداوند خبر داد:

انهدام باند سارقان خودرو با 100 فقره سرقت

جانشین رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 2 سارق خودرو و لوازم داخلی آن با اعتراف به 100 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر : 378186
033.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس پایتخت، حمید هداوند از دستگیری 2 سارق خودرو و لوازم داخلی آن با اعتراف به 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: با وقوع چندین فقره سرقت مشابه در محدوده کلانتری 147 گلبرگ تیمی از مأموران کلانتری بررسی موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک سارق یا یک باند انجام گرفته است.


جانشین رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: تعداد گشت‌های انتظامی هدفمند در طول شبانه‌روز افزایش یافت تا اینکه مأموران کلانتری گلبرگ در ساعت 8 شب هشتم اردیبهشت متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید شدند که برای بررسی موضوع، پلاک خودرو را استعلام و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که خودروی پراید سرقتی است.


وی عنوان کرد: مأموران کلانتری برای دستگیری راننده خودروی سواری  اقدام کردند ولی سارق که توجهی به فرمان‌های پلیس نمی‌کرد، سعی کرد که با سرعت بالا از محل متواری شود؛ سرانجام مأموران موفق شدند وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به‌همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل کنند.


هداوند با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به 100 فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: در گام بعدی در تحقیقات پلیسی، متهم اصلی پرونده توسط مأموران کلانتری 147 گلبرگ نیز دستگیر شد؛ سارقان، سرقت‌ها را در محدوده محله‌های نارمک، گلبرگ و خاک سفید انجام می‌دادند و اموال مسروقه را به 2 مالخر در همین محدوده می‌فروختند.


جانشین رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر 2 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و با تکمیل پرونده، متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته