دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا؛

برنامه‌های قبله تهران در روز اربعین حسینی اعلام شد

برنامه‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برای اربعین حسینی اعلام شد.
کد خبر : 321695

مصطفی آجرلو در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: مراسم شب اربعین حسینی، شامگاه دوشنبه هفتم آبان با سخنرانی حجت‌الاسلام علی ثمری و مرثیه‌سرایی علی پیله‌وران بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود. روز سه‌شنبه هشتم آبان با پایان آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی که از مبادی چندگانه به سمت قبله تهران انجام می‌شود، مراسم قرائت زیارت اربعین توسط حاج احمد زین‌العابدین‌فرد در همین مکان برگزار می‌شود. آغاز این مراسم از ساعت 11 خواهد بود.


مدیرکل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام کرد: در همین روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسگر به ایراد سخنرانی و کاظم غفار‌نژاد و نریمان پناهی به مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت. کسانی که توفیق حضور در این برنامه‌های عزاداری را ندارند، می‌توانند این مراسم را به‌صورت زنده از شبکه‌های قرآن و پنج سیما و همچنین رادیو قرآن و رادیو تهران پیگیری کنند.


وی افزود: مجموعه کارکنان و خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) آمادگی کامل برای پذیرایی از عزاداران اربعین حسینی را دارند. دوستداران اهل‌بیت (ع) که قصد شرکت در این برنامه‌ها را دارند می‌توانند برای آگاهی از آخرین اطلاعیه‌ها و نکاتی که لازم است در مراسم روز اربعین در نظر بگیرند، به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) مراجعه نمایند.


انتهای پیام/4072/4071/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته