دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 15:38
رئیس‌جمهور:

مواضع سیاسی اتحادیه اروپا در قبال برجام محکم است

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران مواضع سیاسی اتحادیه اروپا در قبال برجام را محکم دانست.
کد خبر : 318521
153967765928311300.jpg

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی امروز استوارنامه‌های سفرای جدید پنج کشور بلژیک، بوسنی و هرزگوین، سنگال، قطر و هلند را دریافت کرد.


رئیس‌جمهوری در دیدار با سفرای سنگال و قطر با تأکید بر اینکه ایران خواستار توسعه همکاری با این چهار کشور است، گفت:  تقویت هر چه بیشتر رابطه با کشورهای مسلمان از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است.


همچنین روحانی در دیدار با سفرای جدید بلژیک و بوسنی و هرزگوین، مواضع سیاسی اتحادیه اروپا در قبال برجام را محکم دانست و افزود: ما معتقدیم عده‌ای که مخالف روابط عمیق ایران و اتحادیه اروپا هستند، برنامه‌هایی را برای تخریب این روابط خوب، طراحی کرده‌اند که نباید به آنها اجازه داده شود که این برنامه‌های خود را به پیش ببرند.


وی ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و کشورهای عضو اتحادیه اروپا در حوزه‌های اقتصادی و همکاری برای تحکیم برجام و مسائل منطقه‌ای بیش از پیش گسترش یابد.


محمدحمدسعد الفهیدالهاجری، امد و سو، سمیر ولاجیچ، ورونیک پتی و ژاکلویی ورنر به ترتیب به‌عنوان سفرای جدید کشورهای قطر، سنگال، بوسنی و هرزگوین، بلژیک و هلند استوارنامه خود را به حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران تحویل دادند.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته